Twin-x
Gedeactiveerd account
:confused:Clavia NORD Modular Keyboard - 2 Oktaven 4 Anal.-Outs, 2 Anal.Ins, 4-16stimmig,2 Oktaven KB
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
:confused:Clavia NORD Modular Keyboard - 2 Oktaven 4 Anal.-Outs, 2 Anal.Ins, 4-16stimmig,2 Oktaven KB
Origineel geplaatst door Twin-x
:confused:
Origineel geplaatst door da goose
hmm.. niks aan de hand.. ik heb ook een anal out.... heel gewoon....
Origineel geplaatst door krz
hehe, iemand al een keer iets besteld bij onze oosterburen? zit eraan te denken een micromod en een delta44 te bestellen, want ze zijn echt goedkoop.. als de prijzen iig incl btw zijn![]()
(ik zie overigens bij dit anal verhaal haar telkens voor me .. en dat wil je niet..)
Origineel geplaatst door HanzZ
Ik heb gisteren geprobeerd mijn a4000 aan te sluiten op mijn anal out - dat ging dus niet... ik denk dat mijn anal out niet parallel maar serieel is...
-- HanzZ
een anal in is altijd serieel, voor parralele data is gewoon niet genoeg ruimte...1 tegelijk...
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Misschien met glijmiddel wat meer bandbreedte creëren zodat parralele data er door kan....2 of meer....
Greetz,
Yawgmoth
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Misschien met glijmiddel wat meer bandbreedte creëren zodat parralele data er door kan....2 of meer....
Greetz,
Yawgmoth