Wat moet je van Music store Koln denken als je dit leest?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Freud-X !

Olaf

Re: Wat moet je van Music store Koln denken als je dit leest?

Origineel geplaatst door Twin-x
:confused:

hmm.. niks aan de hand.. ik heb ook een anal out.... heel gewoon....

Re: Re: Wat moet je van Music store Koln denken als je dit leest?

Re: Re: Wat moet je van Music store Koln denken als je dit leest?

Origineel geplaatst door da goose

hmm.. niks aan de hand.. ik heb ook een anal out.... heel gewoon....

Maar toch geen 4?

hehe, iemand al een keer iets besteld bij onze oosterburen? zit eraan te denken een micromod en een delta44 te bestellen, want ze zijn echt goedkoop.. als de prijzen iig incl btw zijn ;)

Origineel geplaatst door krz
hehe, iemand al een keer iets besteld bij onze oosterburen? zit eraan te denken een micromod en een delta44 te bestellen, want ze zijn echt goedkoop.. als de prijzen iig incl btw zijn ;)

ik bestel alles bij ze tegenwoordig, als je besteld doe maar ff de groeten aan Nathalie, ze weet wel wie ik ben...
(ik zie overigens bij dit anal verhaal haar telkens voor me .. en dat wil je niet..)

wat zijn de verzendkosten eigenlijk? en ja, ik ben lui :z

Ik heb 1 Anal.In maar die staat altijd dicht, nou ja op de wc soms niet :)

Ik heb gisteren geprobeerd mijn a4000 aan te sluiten op mijn anal out - dat ging dus niet... ik denk dat mijn anal out niet parallel maar serieel is...

-- HanzZ

Origineel geplaatst door HanzZ
Ik heb gisteren geprobeerd mijn a4000 aan te sluiten op mijn anal out - dat ging dus niet... ik denk dat mijn anal out niet parallel maar serieel is...

-- HanzZ

een anal in is altijd serieel, voor parralele data is gewoon niet genoeg ruimte...1 tegelijk...

Origineel geplaatst door da goose

een anal in is altijd serieel, voor parralele data is gewoon niet genoeg ruimte...1 tegelijk...

Misschien met glijmiddel wat meer bandbreedte creëren zodat parralele data er door kan....2 of meer....

Greetz,

Yawgmoth

Origineel geplaatst door Yawgmoth

Misschien met glijmiddel wat meer bandbreedte creëren zodat parralele data er door kan....2 of meer....

Greetz,

Yawgmoth

haha, ik dacht er ook al meteen aan.

Jongens - ik had het over m'n anal out. Niet in... m'n anal in is ook helemaal niet serieel - althans de laatste keer dat ik 'm probeerde kreeg ik een knel.dll error :)

Origineel geplaatst door Yawgmoth

Greetz,

Yawgmoth

Dit is inderdaad mogelijk. Heb ik namelijk in een instructie video gezien. Houd er in dit verband wel rekening mee dat als je de inputs verwijderd, er een gapend gat achterblijft dat groter wordt evenredig met de hoeveelheid input.

Volgens dezelfde video overigens, wordt aangeraden de pluggen uit de input te verwijderen alvorens de data door de plug wordt gestuurd. Waarvoor werd niet gezegd, maar zonder uitleg lieten ze de data over de interface heen spuiten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back