Wat moet je van Music store Koln denken als je dit leest?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door bambamstudio

is inderdaad niet de meest aantrekkelijke dame op deze planeet...

ja maar, volgens mij zit het jou ook een beetje dwars van dat bestellen bij music store.....
tot vorig jaar werd tot 30kg gratis verstuurd; nu is het 10 euro of zo.
de service is goed, er kan veel (zelfs pingelen), maar is clavia echt goedkoper in duitsland??? volgens mij kan je met die prijs in de hand ook eens naar feedback gaan. vanaf het begin is clavia steeds goedkoper geweest in nederland met alle produkten... de nordleads en modulars vielen vaak uit de toon in de music store catalogus, vond ik.

Die instructie video is wel een beetje misleidend. Ik heb altijd geleerd dat je niet al te hard aan de pluggen moet trekken - volgens die video is daar niks mis mee.

Origineel geplaatst door leo

de service is goed, er kan veel (zelfs pingelen)

Ps.... ook in nederland kan je prima pingelen alleen moet je meestal meer als 1 product aanschaffen. Of vaker bij dezelfde winkel kopen.

Plebweb..

Plebweb..

Die jongens van plebweb zijn oude bekenden van Johnny en mijzelf.. goed volk. Komen hun afspraken na.. zijn eerlijk.. oprecht en inderdaad verdomde goedkoop.*D

Re: Wat moet je van Music store Koln denken als je dit leest?

Clavia NORD Modular Keyboard - 2 Oktaven 4 Anal.-Outs, 2 Anal.Ins, 4-16stimmig,2 Oktaven KB

Het is van Clavia, dus het geluid zal wel RETEGOED zijn 8o)

Pingelen??????????

Geen probleem hier in Nederland!

Ga maar eens naar "music house" in utracht aan de gracht.

Krijg je nog een bakkie koffie ook! :)

Hun zijde

Re: Plebweb..

Re: Plebweb..

Origineel geplaatst door CraZ
Die jongens van plebweb zijn oude bekenden van Johnny en mijzelf.. goed volk. Komen hun afspraken na.. zijn eerlijk.. oprecht en inderdaad verdomde goedkoop.*D

Had Toni gisteren avond langs met een pakket :)

Greetz,

Yawgmoth

Origineel geplaatst door STicKX
Pingelen??????????

Geen probleem hier in Nederland!

Ga maar eens naar "music house" in utracht aan de gracht.

Ja vind je het gek met die prijzen van hun! Dan mag er best wel wat af ja..

Arv

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back