Wat vinden jullie van het nummer Haiducci - dragostea din tei

sowhat

Ik ben Tof
beste mensen ,

Het is misschien een beetje raar om hier over een nieuwe thread te openen, maar ik doe het toch. (met achter liggende gedachten)

Laatst hoorde ik het nummer van Haiducci - dragostea din tei . Een simpel nummer met gigi dagistino style numer (zal wel een italiaan zijn die dit nummer heb gemaakt, aangezien het in het italiaans is)

Het nummer klinkt erg simpel en een beetje gay :D

Maar toch , op een een of ander manier pakt het nummer mij. Het melodie en hoe het in elkaar is gezet , en de sound die erbij gebruikt is.

Mensen om me heen vinden mij raar ,wanneer ik dit nummer hoort en uit mijn dak gaat. Ik probeer het van een andere kant te zien, maar toch. Ik heb absoluut repect voor die gasten die dit nummer hebben gemaakt en durven dit op plaat te zetten.

Wat vinden jullie van dit nummer ( bijv. hoe het in elkaar is gezet? de sound die gebruikt is, enz)

Ik probeer vaak dit soort muziek te maken. commercieel dus :D Hoe heet deze style van muziek eigenlijk . Italio ?

wil graag jullie mening horen . dus voel je vrij om te reageren

greetz

Sowhat

ps Nederland in de halve finale en ik ben uit mijn bol ( :D )

Dit is geen italo,maar gewoon formulewerk in de trend van eifel 65 die ook achter het nummer zitten.
Het origineel is een roemeens huppel liedje,dit is een remix,de texten zijn nog steeds roemeens,het enige italiaanse is de producer,die gewoon dit roemeense songfestifal liedje remixter.

De eerste keer dat ik het hoorde had ik echt zoiets van :r .

Nochthans als ik het nu heb gehoord blijf ik er de ganse dag aan denken ... en aangezien ze in België toch ook wel redelijk hoog genoteerd staan (dacht ik), zullen er wel meer zijn die dit ondervinden.

De song is inderdaad simpel, maar toch catchy. Het is in de stijl van de jaren '80 en daar haal ik regelmatig mijn inspiratie vandaan. Dat je geen woord verstaat van wat er gezongen wordt, deert niet ... het is vooral de melodie en het leuke ritme die het hem doen.

Eigenlijk is er niets aan ... en toch vinden velen het goed. Het zou leuk zijn als ik ook eens zo'n hit zou scoren :dubbel:

Tussen haakjes: de tekst is inderdaad geen Italiaans, maar Roemeens ;)

:okdan:

:doei:

Laatst gewijzigd:
Is dat dat vreselijke nichten nummer wat je ook in die reclame met Giel Beelen hoort.
Veschrikkelijk. Zag laatst een stukkie van die clip. Nauw die homomuziek zouden ze motten verbieden.

Origineel geplaatst door sander
Is dat dat vreselijke nichten nummer wat je ook in die reclame met Giel Beelen hoort.
Veschrikkelijk. Zag laatst een stukkie van die clip. Nauw die homomuziek zouden ze motten verbieden.

:eureka: Nu weet ik waar we het over hebben.

Eigenlijk wel een grappig deuntje, hoewel ik nog niet het hele nummer heb gehoord.
Pretentieloos, vrolijk, zomers.........ach, waarom niet ?

eigenlijk stoor ik me veel meer aan die reclame-spotjes zelf. ik vind Beelen vaak best ok en soms zelfs vernieuwend, maar waarom worden we in ieder spotje lastig gevallen met de aanblik van zijn minderwaardig lidje ? Zit ik niet zo op te wachten eigenlijk.......

Gaap...

hahahahah

iedere keer als ik dit nummer hoor dan zie ik ook die reklame voor me. Gerard Joling lachend. :D

Nummer is echt verkeerd. Na denk ik nu wel 100 keer geluisterd te hebben , vind ik het nog steeds lache.:D

Volgens mij kent de helft van de mensen in dit landje dit nummer of deuntje wel.

greetz

Sowhat

Volgens wordt hier dat nummer met dat vliegtuig bedoeld?
Tenminste, dat zag ik net op tv (ongeveer 1e keer dit jaar dat ik een clipzender aanzet).

Tja... drama. Maar 't gaat wel in je kop zitten. :D

Hahaha, nou zie ik pas dat 't het nummer uit de clip van die halve zool DJ Rotti is...
Zie hier: http://www.mundofryky.com/Noticias/2004/mayo/noti_video_djfryky/djfryky.htm

Past wel bij het niveau, dacht ik... 8D
... vooral als-ie die plaat op z'n knar kapotslaat

Re: Wat vinden jullie van het nummer Haiducci - dragostea din tei

Origineel geplaatst door sowhat
Haiducci - dragostea din tei

Gezondheid:dubbel:

Origineel geplaatst door Hanz
Hahaha, nou zie ik pas dat 't het nummer uit de clip van die halve zool DJ Rotti is...
Zie hier: http://www.mundofryky.com/Noticias/2004/mayo/noti_video_djfryky/djfryky.htm

Past wel bij het niveau, dacht ik... 8D
... vooral als-ie die plaat op z'n knar kapotslaat

LOL..wat een leipo he? Die gast heeft ze echt niet helemaal op een rijtje maar heb me er wel dood om gelachen.. :D

En over het nummer: die producer heeft echt teveel tomatensaus gegeten want dit gaat echt helemaal nergens over.

Origineel geplaatst door sander
Helemaal mee eens!
Ik zag gisteren de nieuwste clip van hun op the Box! Walgelijk! :r
Eerst verklooten ze mijn zomer met die iiritante rotplaat, nu dit weer!
Ik kan er niet meer tegen! =(

't Nummer gaat ZO ontzettend in je kop zitten.. Wat dat betreft: slim gedaan..

:stupid NOG irritanter is 't om iedere keer aan die Giel herinnerd te worden.......

lol

Een paar jaar gelden hadden die procucers van dit liedje toch ook een hit die in je kop ging zitten,of je wilde of niet.
I am blue la da di da da da

ofzoiets ging het.

Origineel geplaatst door trash
lol

Een paar jaar gelden hadden die procucers van dit liedje toch ook een hit die in je kop ging zitten,of je wilde of niet.
I am blue la da di da da da

ofzoiets ging het.

die was best wel leuk vond ik en dat zeg ik niet snel...

Ik vond de versie van Haiducci hartstikke leuk. Ik heb er dan ook goede herinneringen aan, wij zijn in die zomer getrouwd.

Wie de FOK haalt het in z'n hoofd deze draad uit de sloot te trekken?!!?!?

Sjeeeeesus man... als ik dit nummer hoor krijg ik direct zin om alle SKI hutten in Nederland in de as te leggen met de bezoekers erbij.

Back