omdat ik de ballen verstand ervan heb, en na 12 jaar gitaar te hebben gespeeld graag ook eens met een synth aan de slag wil: ik kan een korg n1 tweedehands overnemen(uiteraard moet ik nog gaan kijken/luisteren), maar is deze bij voorbaat geschikt voor bv muziek in de sfeer van nightwish/dimmu/dream theater?,.. aangezien deze gewogen toetsen heeft heb ik het idee dat het meer een piano is..
kan wel gelijk een triniton of een karma aanschaffen,. maar heb met die apparaten het idee dat ik maar 5% van de functionaliteit ga gebruiken met me'n oooooooooooooh/aaaaaaaaaaaah en wat violen en orkestgeluiden om het maar ff lomp af te vlakken,.. is het misschien beter om te beginnen met bv een korg x5d of een Korg 01W/FD?.
bvd
kan wel gelijk een triniton of een karma aanschaffen,. maar heb met die apparaten het idee dat ik maar 5% van de functionaliteit ga gebruiken met me'n oooooooooooooh/aaaaaaaaaaaah en wat violen en orkestgeluiden om het maar ff lomp af te vlakken,.. is het misschien beter om te beginnen met bv een korg x5d of een Korg 01W/FD?.
bvd

,. maar met al die termen die ik allemaal tegen kom op het internet kan ik ook niet zoveel
,. heb afentoe ook het idee dat de bovengenoemde series allemaal niet zover van elkaar afliggen, maar meer berusten op persoonlijke smaak,... zag dat er iemand trouwens hier een korg z1 tekoop heefd/had. is dat iets?