beachcraft-Need to believe extended clubmix

na de hihatsample 4x te hebben gehoord irriteert ie me al, sorry...hij staat ook te hard in de mix en ik vind em ff te schel.
de dubbele bassline werkt lekker, geeft em drive! het sfeertje staat gelijk :)

ik vind het begin nog wel ff te langdradig...maarja, tis een clubmix he ;)

verder vind ik em heerlijk! finishing touch, nieuwe mix, zorgen dat de bassdrum wat meer gaat duwen, waardoor je ook meer drive in de totale track krijgt, masteren en uitbrengen die hap!

Ha Hans,

Thanks!
Welke hi hat sample bedoel je?

eigenlijk lijkt het meer op een shaker...hij begint gelijk in de track op kick - * * kick - * *

Aahh ok,

De shaker, maar hij geeft de boel wel drive!
Heb vanavond met wat moeie oortjes gemixed dus kan zijn dat de mix nog niet op en top is.

dan zou ik em iets korter houden qua lengte van de shaker...dan houdtie alsnog de drive

lekkere beat opa joep!
klinkt verder prima! wanneer komt ie uit?

edit: je zou misschien ietsje meer kunnen doen met die "nieuwe" arpeggio achtige sound.
op 3minuten komt ie der ff in. heerlijk delaytje etc. ik vind dat een hele mooie nieuwe toevoeging. misschien
ietsje meer spelen met die ipv de cutoff omlaag te gooien.

amai, dit beginnen een beetje SummerJam-achtige praktijken te worden!

klinkt zeker lekker, best vlaams, zie mezelf alweer in auto zitten op weg naar de zillion (helaas...helaas...)

maar ik vind alle mixen die tot nu toe voorbij gekomen zijn wel allemaal in hetzelfde straatje liggen. Het is allemaal de wat bravere trance.

Het lijk mij nou zou leuk om die Zdinka (Baèla-hi...Baèla-hoe...Baèla-ha....Baèla-ha-ha!, sorry) eens in een heel andere setting te plaatsen. Een vette breakbeat edit bijvoorbeeld? Of een middle of the road romantische SkyRadio-versie. Ofwel, kom maar op met die wav's ;) ;)

Origineel geplaatst door virkaz
lekkere beat opa joep!
klinkt verder prima! wanneer komt ie uit?

wordt aan gewerkt.....:D

Back