dcdent
Serious beatfucker
ik zou graag een mixer kopen, liefst van degelijke kwaliteit en rond de 500 €. Ik heb ongeveer 12 kanalen nodig, 16 als'k in de toekomst nog even wil toekomen. IK heb al eens zitten kijken naar de soundcraft e-series enzo.
Weet er iemand nog mixers van goede kwaliteit voor een aardige prijs?? Heeft iemand ervaring met de Soundcraft E-series of met de Yamaha MG's want die zitten zowat in mn prijsklasse (rond de 400 - 500 €)
Weet er iemand nog mixers van goede kwaliteit voor een aardige prijs?? Heeft iemand ervaring met de Soundcraft E-series of met de Yamaha MG's want die zitten zowat in mn prijsklasse (rond de 400 - 500 €)
, maar ik wil weten wat ik best koop. Het moet geen DJ-mixer zijn, hoewel ik graag degelijke faders heb. Er hoeven geen of weinig mic preamps op te zitten, want ik gebruik toch geen mic's enzo, en die trekken de prijs onnodig omhoog. Het enige wat ik echt nodig heb is bussen, zodat ik kanalen naar effecten kan sturen en om gemakkelijk te samplen, een goede EQ, en liefst gemakkelijke connectoren.
Liefst nieuw of 2ehands in goede staat