BigDplayboy
Ouwe rot
Zo dan, om maar wat volwassener over te komen denk ik dat ik gewoon m'n nummers onder m'n eigen naam ga "maken". Dan maar wat minder exotisch 
In ieder geval, weer eens een nieuw nummer van me. Ik ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden en uiteraard is de welbekende opbouwende kritiek van harte welkom. Alvast bedankt!
---- The facts ----
Tijdsduur: 8:01 (inc. intro en outro)
Genre: Trance
Sequencer: Buzz(tracker)
VSTi: Pro-53, FM7
Ad Steyvers - Why

In ieder geval, weer eens een nieuw nummer van me. Ik ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden en uiteraard is de welbekende opbouwende kritiek van harte welkom. Alvast bedankt!
---- The facts ----
Tijdsduur: 8:01 (inc. intro en outro)
Genre: Trance
Sequencer: Buzz(tracker)
VSTi: Pro-53, FM7
Ad Steyvers - Why

), maar dan heb ik meestal wel een lekkere climax. Ik kijk sowieso nog een keer naar het nummer vandaag of morgen (ff m'n oortjes laten ontwennen).
Na +/- 4.50 wil ik los gaan!!!!! Hoor je nou zelf dat je bij 5.20 verzwakt? Dit arrangement had je mischien in het begin kunnen toepassen. Wanneer je na 5.50 of iets wil verder gaan heb ik het persoonlijk al gezien,zo van laat maar. Ik zou toch persoonlijk je arrangement wat aanpassen. Je hoeft het echt niet cliche op te bouwen,maar luister zelf eens serieus.