Ik heb nu een paar dagen deze digitale allround mixer op m'n tafel staan en krijg echt koppijn van dat ding.
Ik heb geen manual en de site is opgeheven of iets dergelijks.
Ook weet ik dat er software bestaat die het allemaal een stuk eenvoudiger maakt er geluid uit te krijgen en ik weet dat die gelijk als geluidskaart dient.
Ik wil gebruik maken van de usb zodat die de in en output regelt bij het afluisteren en opnemen maar er is geen geluid uit te krijgen. En wil hem tussen m'n versterker en mijn comp plaatsen. Hij ontvangt de in en out wel maar zend het dan niet meer door.
Kan iemand me helpen bij het instaleren van dat ding en/of de manual opsturen en/of die software naar me sturen via msn.
Ik wil er
2 mic's op aansluiten
een electrische gitaar
een keyboard voor reason en andere vsti programma's(niet erop aansluiten maar moet het wel doen)
de onderste zijn minder belangrijk als de bovenste maar aangesloten zijn.
een microcorg,
een basgitaar,
win xp pro
pent 4
kx driver
creative 5.1
Ik hoop dat iemand me kan helpen
ruben
Ik heb geen manual en de site is opgeheven of iets dergelijks.
Ook weet ik dat er software bestaat die het allemaal een stuk eenvoudiger maakt er geluid uit te krijgen en ik weet dat die gelijk als geluidskaart dient.
Ik wil gebruik maken van de usb zodat die de in en output regelt bij het afluisteren en opnemen maar er is geen geluid uit te krijgen. En wil hem tussen m'n versterker en mijn comp plaatsen. Hij ontvangt de in en out wel maar zend het dan niet meer door.
Kan iemand me helpen bij het instaleren van dat ding en/of de manual opsturen en/of die software naar me sturen via msn.
Ik wil er
2 mic's op aansluiten
een electrische gitaar
een keyboard voor reason en andere vsti programma's(niet erop aansluiten maar moet het wel doen)
de onderste zijn minder belangrijk als de bovenste maar aangesloten zijn.
een microcorg,
een basgitaar,
win xp pro
pent 4
kx driver
creative 5.1
Ik hoop dat iemand me kan helpen
ruben