Hoeveel Creamware gebruikers dolen rond op dit forum ?

wil ook meer plugins... maar ik heb geen Visacard...

heeft iedereen hier een Visacard/creditcard?

zijn er geen andere betaal optie's?

bvd.

Creamware had een tijdelijke actie dat alle plug inns 50% goedkoper waren en daar mocht je een keer gebruik van maken. Door een "foutje" kon je dat ongelimiteerd doen :)

Soms is een creditcard verdomde handig

Ik ook:
Powersampler, maar die is puur voor wave editing.
Maar cubase draait met een digi001

Same here: Luna II met 8I/O B.o.B. ..

gebruik alleen zn kracht niet, maar had gewoon een betere nodig dan mn Terratec ;)

Updateje! Nog een project kaart drbij gekocht en heb nu eindelijk alle 2 de project kaarten perfect lopen na veel gestuntel. Fantastische kaarten.:luv:

ff Offtopic:

MIsschien weet iemand hier een oplossing voor mijn probleem!

Ik heb een Creamware Powersampler, (Gelijk aan LUNA 2) en een UAD Plugin kaart, maar als ik deze tegelijk gebruik, dan krijg ik zogauw de UAD kaart in Cubase aan t werk is, een melding van de Powersampler, dat de PCI bus t niet aan kan.
=( :confused:

P.S. De IRQ's van beide kaarten zijn verschillend, en hebben een eigen unieke nr.

Iemand ervaring of een oplossing voor dit probleem???

Dit probleem heb ik ook gehad met een nieuw moederbord van asus. Nadat ik een andere heb gekocht (intel d865perl) is dit probleem verdwenen. Kan als test nu zo'n 15 masterverbs draaien. Bij het vorige moederbord maar 5 waarna de pci capacity error kwam.

Ik heb ook een ASUS moederbord. ben benieuwd, mag ik vragen wat je voor zo'n intel moederbord kwijt bent?

Alvast bedankt!

Iets in de 90 euro als ik het goed heb. Hij wordt voor Creamware kaarten door de meeste aangeraden. Ik heb hem uit wanhoop gekocht omdat ik niet zeker wist dat het aan het moederbord lag. Ik zou ook even rondkijken bij planetz .
Misschien hebben zij nog andere tips.

Back