Hoeveel Creamware gebruikers dolen rond op dit forum ?

en hier nog 1

wij maken sinds het begin van creamware de dsp kaarten

nu op dit moment
1x pc met 3 scope kaarten met alle plugin's voor het mixen
1x pc met 2 pulsar 2's en 1 luna met alle plugin's voor sequncen

mocht er nog iemand interesse hebben in plug in's dsp kaarten en converters

mail me effen op viktor@creamteam.nl

wij proberen altijd de scherpste prijzen voor je te krijgen

Attachments

• dsc00621 (custom) (2).jpg
    dsc00621 (custom) (2).jpg
    35,8 KB · Bekeken: 74
creamware heeft wat geld problemen gehad de laatste maanden
dit had te maken met de productie van de noah,
zover ik weet zijn de problemen verholpen en kan er weer volop geproduceerd worden.
mocht je maat er nog 1 willen laat hem dan effen contact met me opnemen
ik heb namelijk nog 2 luna i/o boxen liggen die we zelf niet meer gebruiken.
deze hadden we in onze live set zitten maar zijn nu overbodig deze mogen dan ook voor een mooie prijs weg

voor meer info viktor@creamteam.nl

mvg

viktor van ophuizen

Attachments

• img_0228 (custom) (2).jpg
    img_0228 (custom) (2).jpg
    27,4 KB · Bekeken: 76
Hier nog een CW gebruiker.

Ik kocht mijn eerste CW kaart, toen de PowerSampler nog maar net uit was, dat is denk ik ongeveer 4 jaar terug.

Voor wat betreft het ruisen, dat had ik eerst ook enorm, maar toen ik m'n analoge mengtafel had vervangen door LogicControl is het een stuk minder geworden. Tevens is de stroomvoorziening ERG belangrijk.

Zie signature voor configuratie,

greetz
Ronald

Origineel geplaatst door viktor

mvg

viktor van ophuizen

Hey vik, patser! Leuk je hier ook aan te treffen

Ik wou even doorgeven dat de nuances en subtiliteiten van de oldskool Gameboy (met daarin de NanoLoop cartridge) die ik van je gekocht heb in al zijn zuiverheid en volledigheid geregistreerd worden door mijn Creamware Scope Fusion Platform systeem (dat ook bij jou vandaan komt :D )

eej, hier nog een dspjunk, al weer heel wat jaartjes...

Gebruik 2 pulsar2 kaarten, en heb bijna de srb kaart met 15 dsp's bij elkaar gespaard...
Moet eerst nog ff van wat gear af, zoals mijn korg ms10 en moog prodigy... gaat goedkomen....
Ben trouwens de broer van Viktor, die hier ook op het forum rond zwerft...

greetz,
Wouter

hier nog een pulsar 1 gebruiker... al wat jaartjes geleden gekocht.
gebruik em eigenlijk alleen voor de routing.
en heel soms een CW-synth.

Ik had vroeger ook ruis problemen maar die zijn verholpen na een betere stroomvoorziening en aarde.

OT:
kan iemand me wat vertellen over de adat aansluitingen op de pulsar 1 kaart (in het kort)
zijn deze een beetje bruikbaar? lees: veel beter dan analog in? max samplerate?

Origineel geplaatst door reficul010
kan iemand me wat vertellen over de adat aansluitingen op de pulsar 1 kaart (in het kort)
zijn deze een beetje bruikbaar? lees: veel beter dan analog in? max samplerate?

Op de ADAT-connector kun je maximaal 8 externe digitale signalen tegelijk in/uitsturen. Maximale samplerate is 48kHz bij 24 bit. Geluidskwaliteit is afhankelijk van de externe ADAT-convertor die je op deze aansluiting zet, maar die kan dus *extreem* hoog zin.
Behalve convertors kun je bijvoorbeeld ook een andere computer of een digitale mixer met een ADAT-interface aan deze connector hangen. En via een software-switch in de SFP-software kan de ADAT in/out ook omgeschakeld worden naar standaard consumer TOSlink voor aansluiten van bijv. een CD-speler of synthesizer.

ziet er idd leuk uit die midimax-controllers, maar ben je al in het bezit van een controller ?
Zo ja, waarom zou je dan zo'n ding aanschaffen... zonde van het geld...
Het blijft tenslotte een maar controller maar dan met een midimaxomhulsel, waarmee je ieder apparaat kan aansturen....

greetz,
WOuter

Origineel geplaatst door ernest@303.nu
Op de ADAT-connector kun je maximaal 8 externe digitale signalen tegelijk in/uitsturen. Maximale samplerate is 48kHz bij 24 bit. Geluidskwaliteit is afhankelijk van de externe ADAT-convertor die je op deze aansluiting zet, maar die kan dus *extreem* hoog zin.
Behalve convertors kun je bijvoorbeeld ook een andere computer of een digitale mixer met een ADAT-interface aan deze connector hangen. En via een software-switch in de SFP-software kan de ADAT in/out ook omgeschakeld worden naar standaard consumer TOSlink voor aansluiten van bijv. een CD-speler of synthesizer.

ah, okay bedankt voor de informatie...
ik zoek namelijk nog een goedkoop adat mixertje...
bijv de fostex VC-8 ik weet alleen niet of die een beetje goede adat aansluitingen heeft.
Ik gebruik nu namelijk gewoon mijn analog in, en dat is toch best nog veel ruis wat er binnenkomt.

TOSlink?
uhm, wel eens van gehoord.....zijn daar nog verschillende smaken in?

Heb de CW PS, gebruik de powersampler module momenteel eigenlijk nooit meer!
in de tijd dat ik m kocht waren er nog geen goede sampler plugins zoals nu.
Heb nu dus eigenlijk een Luna in gebruik.

Maar de routing mogelijkheden zijn top!!

Ja ,ik gebruik ook al creamware vanaf verzie 1.2 ,dus al aardig wat jaartjes.
Vooral voor de eindmix zou ik niet zonder kunnen.
Ik gebruik zelf een Scope en een pulsar2 in dezelfde computer.
Ben ook dealer van creamware en nog steeds enthousiast over hun producten.
op www.studiosolutions.tk is onze website te vinden waar ook allerlei muziek
te vinden zal zijn.Ik zeg zal zijn want terwijl ik dit typ is de site nog volop onder
constructie.

Ik heb nog een setje in mijn les pc wat ik eigenlijk wel weg wil doen.
Bestaande uit 1 x3 DSP kaart luna(Scope Home)en 1 x 4 DSP Pulsar1
setje heeft dus 7xDSP.
Het hele setje inclusief heel veel plug-ins (ook die je moet kopen zoals de
minimax en de scope mixer)vraag ik 1000 euro voor,en let op dit is een vraagprijs!!
bel me en doe me een bod!!
06-42250040

Verder heb ik nog een nieuwe A16 voor 1295,=
En de access Virus Kc kost bij ons minder dan bij feedback dus bel maar!
Hetzelfde geldt voor vele andere producten zoals onze zeer interressante aanbieding op live4!!

Hier nog een creamware gebruiker.
En ik wil er heel graag vanaf...
Of ik moet goedkoop kunnen upgraden en dan bedoel ik ook echt goedkoop
want ik heb 705 euro voor 3 dsp's neergelegd...=(
Hoezo impulsief koopgedrag?

Ik baal er nog dagelijks van dat ik niet voor tc powercore ben gegaan...
Dan had ik nu die mooie virus plug in gehad :(

Yo hier nog een creamware misbruiker...8)

draaiende :

P4 3.2 Ghz + HT
Asus moederbord
Creamware Pulsar2 + Alesis AI3 Adat converter

heb de kaart gewoon op de gok gekocht...:D

WREDE SHIT GEWOON!

vooral de routing mogenlijkheden zijn super top...
wil binnenkort nog wat synth's bestellen.. maar ik wacht daar nog even mee totdat www.creamware.nl helemaal up2date is.. want er staan er maar weinig op helaas

nog een aantal pulsar 1 borads voor weinig!!

nog een aantal pulsar 1 borads voor weinig!!

Ik schreef het al in m'n eerste post.Maar helaas wat dat betreft te laat!! het 7dsp setje is er niet meer.
Maar aangezien de beste koper met me gehandeld heeft en alleen de 3dsp kaart met de registraties gekocht heeft
heb ik nu weer een losse pulsar1 kaart in de aanbieding.Wat is zo'n ding waard doe me maar een bod!

Ik heb een Pulsar I en die bevalt als omzetter erg goed. Prima klank en 13 ms latency is acceptabel op mijn alweer 4 jaar oude 1mHz pc. (Windows ME) De Pulsar software synths klinken nergens naar. (t.m.h.o.)

Het negatieve dat ik heb te melden gaat over Creamware zelf. Zij reageren totaal niet op meerdere verzoeken voor support. Tot grote ergernis mailen ze me ze wel 'aanbiedingen'. Voor mij in de toekomst geen Creamware meer.

Ik heb een Pulsar II die mij erg goed bevalt (steeds beter zelfs).
Goed geluid en ben zeer blij met de EDS 16i - Analog Drum Synthesizer en de Interpole filterbank.

Misschien in de toekomst de Protone aanschaffen.

Back