Hoeveel Creamware gebruikers dolen rond op dit forum ?

Origineel geplaatst door ernest@303.nu
heb een andere Creamware-kaart dan jij, maar die is extreem stil en zuiver. En dat is voor zover ik weet ook gebruikelijk voor Creamware!
Dus ik vermoed dat ie in jouw geval gewoon kapot is.... garantie?

wel frapant dat een vriend van mij precies hetzelfde heeft met dat ding...
kapot is ie niet.. anders zou ie het niet doen en hij doet het wel..

nee... ik geef het op... geen creamware meer voor mij..

Origineel geplaatst door da goose

inputs zitten er bij mij voor de sier op, gebruik ik niet.. alle 10 de analoge outputs brommen en ruizen en de kaart is niet stuk..
Ik heb de moed al opgegeven, ik gebruik hem gewoon niet meer.. geen creamware meer voor mij gewoon...

Jammer om te horen. Maar het lijkt erop dat het probleem dan bij de Luna convertor ligt en niet bij de kaart (die zit namelijk gewoon met firewire aan de luna vast en het lijkt me toch sterk dat daar de brom zit.) Ik heb er verder ook geen verstand van hoor maar toch...

Origineel geplaatst door King of Snake

Jammer om te horen. Maar het lijkt erop dat het probleem dan bij de Luna convertor ligt en niet bij de kaart (die zit namelijk gewoon met firewire aan de luna vast en het lijkt me toch sterk dat daar de brom zit.) Ik heb er verder ook geen verstand van hoor maar toch...

jammer dat als ik die luna losgooi (kabel eruit) dat de mainoutputs van de kaart zelfs brommen.....

vreemd hoor.

stuur 'm maar op goose, ik wil 'm wel testen ;)

hou maar op.. in mijn tuin is de herfst al begonnen, de bomen zijn kaal.. =(

Origineel geplaatst door krz
hou maar op.. in mijn tuin is de herfst al begonnen, de bomen zijn kaal.. =(

hahaha !! ik heb een balkon.. daar kun je mooie geldbomen kweken.. 8D

maar zonder gekheid... ik doe echt niks met die kaart momenteel.. ik ga hem serieus binnenkort verkopen en er nog een fijne muisstille audiowerk8 bijhalen.. die werken tenminste en vragen niet zoveel vanje systeem.. dat valt van die creamware ook niet te zeggen ondanks zijn eigen dsp's

:) Heb een Pulsar 1 kaartje.. Gebruik de software/plugs never.. :confused:

Weet iemand iets over de kwaliteit van de DA converters..? :erm:

'k Heb een Pulsar 1. Gebruik de kaart heel veel,
maar eignelijk alleen voor de routing mogelijkheden.

Ik heb er een Fostex VC-8 aan hangen, dat geeft me
8 kanalen in via de ADAT poort, zij het vrij lage kwaliteit.
De andere ADAT poort is verbonden met de VS2480,
via een DIF/AT box, die vertaalt van ADAT naar RBUS.

Het grote voordeel van de Pulsar is dat ik alles naar alles
kan routen, en dat het m'n PC perfect integreert met
m'n hardware setup.

Over de synths op Pulsar: Ik vind alles zo 'Pulsa'r klinken.
De beste synths zijn duidelijk diegene die door John
Bowen zijn gemaakt, en stijgen maar mijn oordeel duidelijk
uit boven de rest. Maar, ze klinken nog steeds erg
'Pulsar'. Waarschijnlijk heeft dit te doen met het feit
dat CreamWare erg beschermend is over hun DSP-atoms,
en dat de meeste ontwikkelaars de licentie om zelf atoms
te maken toch veel te duur vonden...

Anyway, de optelsom blijft dat het een fantastische kaart
is, vooral de routing mogelijkheden.

Mvg.

CoolRunning

en nog 1

en nog 1

Nog lang niet alles onder de knie maar wel zeker zeer blij met mijn Creamware Pulsar II ! En anders mijn oren wel.
Tis (jammer genoeg) de ADAT versie (2x ADAT i/o) maar als je een dergelijke occassion in de schoot geworpen krijgt, mag je het binaire paard niet te lang in de mond staren.

Ben benieuwd of er ook mensen met de Hardware van Creamware aan de slag zijn .. any XP?

creamware pulsar 2 best tevreden maar bennu bezig met wat meer hardware
heb eenhalf jaar niks goeds kunnen maken
nu met wat knoppen aan erby weer wat niuwe ideen

ja

ja

Ik heb een luna kaart met 24/96 boxje. Ik heb er nog de Psy-Q de Vinco en de Optimaster bij gehaald. ik ben wel tevreden maar wat ik las over die brom en de ruis is wel zo! Verder klinkt het wel goed. (vooral met opnames)

Ik heb een Pulsar 2 en ben erg tevreden. Ik vind de opname kwaliteit erg goed, maar maak weinig gebruik van de Synths.

yo

yo

pulsar2 pulsar1 pulsar1 srb

Ben op weg naar modulaire verlichting ;)

voor de gene die het niet weten: #Pulsarmusic op het EFNET irc netwerk zitten wat cw gebruikers. www.planetz.com natuurlijk ook :]

cheers

and another 1

and another 1

Heb een luna kaartje.

Werkt prima gebruik hem voornamlijk om intern mun audio te routen.
Wil nog een keer de 24/96 box kopen als ik geld heb.

Da goose: Wat wil je hebben voor je Luna, weet misschien wel een geintereseerde

Ik zag de thread een beetje laat.

Hiero al 2,5 jaar een pulsar 1 in combo met SFP3.1

Weet iemand al iets over een evetueel SFP4.0 ???

Greetz FLOW

Creamware Luna II, sinds vorige week terug van reparatie (nieuwe kaart gehad ?!) en werkt perfect!!

Heb nu ook de Luna II met 8 I/O box. Heb er nog nix mee gedaan, want de software houdt alles tegen hier. Heb software versie 3.1, en die is helemaal buggy voor mn systeem. Heb ernaast ook een Terratec X-Fire 1024.
Als mn PC opstart (AMD Athlon 1 Gig, 512MB), gaat t nog. Dan na 1 minuut, als ik de software aan laat staan, doet mn Cordless Optical muis niet meer. Moet ik dus verder met mn analoge muis (altijd aangesloten voor backup :) ). Als ik bijv. Winamp, met output op Luna, aanzet, trekt ie dat niet. Of speelt traag af, of XP blijft hangen.
Hij ziet mn 8 I/O ook ineens niet meer (met software aan ofcourz) . Lampje brandt niet. Moet m opnieuw registreren blijkbaar.

Moet ik nou de software update kopen, om deze bugs te fixen? Of ligt t totaal ergens anders aan?

Back