Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Lees helaas niets over de zo gewenste midi sync op meer dan 1 kanaal. Ik wacht nog even met kopen totdat ze klaar zijn met deze "beta" relaease.
Origineel geplaatst door Frederik654
Lees het forum er dan maar eens op na ..
Is eerste maal dat dat voorkomt, bij de andere updates was dit niet het geval .. is klein foutje in de webpage van Ableton.
Maar kom ..
Paste deze link in je webbrowser en vervang de X-jes door je serie nummer ..
http://www.ableton.com/index.php?main=downloads&SerialNumber=XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
Zo moet je er wél komen hoor !
Fred.
Om effe volledig te zijn, .. paste de link en vervang de x-jes in de link en laat de pagina voor wat ze is .. druk dan nogmaals op enter en dan zou het moeten werken ..
Heb het bestand met de unlockcode na enig zoekwerk handmatig geïnstaleerd.
Origineel geplaatst door mecanoiz
Aha leg eens uit
Origineel geplaatst door ^H|GH^
Waarom is Midi-Ox geen oplossing voor je dan? Zo'n erge workaround is dat toch niet..
Test het gewoon?

Hoe moet ik Midi-Ox configureren om dit te doen? Ik verdwaal een beetje in de menu's. Lijkt Cubase wel![]()
Origineel geplaatst door diskonext
Nou okee dan,
eerst MIDIYOKE installeren. Dit maakt 8 virtuele MIDI poorten beschikbaar. (Kijk uit, ze zijn zowel IN als OUT, loops ontstaan makkelijk)
Daarna in in MIDI-OX onder Options->MIDI Devices een van die 8 virtuele poorten selecteren als input.
Vervolgens alle MIDI devices waar je naar toe wilt syncen als output selecteren.
Om de routing te controleren onder View->Port Routings kijken, als het goed is zijn nu alle INs met alle OUTs verbonden (kan onwenselijk zijn). Als je de Input en Output monitor (ook onder View...) ziet, rechter-muis klik en even kijken naar "MIDI Filter", zorgen dat er nergens vinkjes bijstaan.
In Live deze virtuele poort gebruiken om sync te sturen, voila?
Succes
-diskonext
Origineel geplaatst door Richard
John Tejada showcasing Ableton op de Red Bull Music Academy...
http://interface.audiovideoweb.com/lnk/avwebmt1215/John_Tejada_part_2_256k.rm/play
Erg leuk!