Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Roel
in het kader van de nationale hoover-thread omhoogschop dag:
ik heb de tips van bikkel (2e post in deze thread) gevolgd, en kom op iets zoals onderstaand uit. maar ik heb natuurlijk geen juno.
heeft iemand anders nog goede tips ?
![]()
Origineel geplaatst door Roel
ok ik ben even op mijn eigen wijze verder gegaan want dat andere werd niks![]()
voorbeeldje 1:

Origineel geplaatst door gijs
wel gek is dat ik niemand over het aantal oscs hoor, of misschien ben ik nou gek. ik beuk met gemak een hoover uit mijn kstation (nee, het klinkt niet als een alpha maar toch) of zelfs met de 2Osc-synth uit FL (zelfs een hoover-preset), maar met 2Osc-bakken is het bijna ondoenlijk!
Verder: iedereen heeft het altijd maar over zaagtanden, maar 1 van de 3 oscs staat bij mij toch echt op blok...

Toen ik vroeger voor het eerst FL2 probeerde, was dat het eerste wat ik eruit haalde. Een hoover geluid. Maar hij klinkt niet zo dik als die uit een Juno ofzo, maar toch beter dan niets. Komt dus door die 3 oscilators, die kun je alle 3 een klein beetje van elkaar af stemmen waardoor je best een dik geluid krijgt.Origineel geplaatst door Frer!k
Dan moet het de 3OSC module in FL (waar ik nooooit iemand over hoor, heel gek) toch wel lukken, iemand zin om te proberen?