Roland SI 24 aansluiten/manual is zoek

wokenangel

www.munami.nl
Hallo lieden,

De manual bij de Roland SI 24 is zoek. Wie o wie helpt me uit de brand? Is me ook nog niet gelukt de handleiding op het internet te achterhalen. Het meeste bij zo'n apparaat spreekt voor zich, maar ik krijg hem maar niet goed geinstalleerd.

Iemand suggesties?

Jonathan

ja klopt, ben veel te vaag geweest.
De software van RPC Logic Audio en de drivers van de hardware zijn geinstalleerd. De bijgeleverde geluidskaart werkt. Alle kanalen worden ook aangegeven (RPC-1 channel 1 enz.)
In logic werken de faders in de mixer window.
Wanneer ik de hardware transport functie gebruik verspringt de indicator een maat op de timeline (onafhankelijk van de knop die ik indruk rec/stop/pause)
De jog wheel lijkt wel iets te doen. Onderin op de transport balk verspringt een nummer.
Ik heb bij options->settings->key command de standaard commands van de SI-24 ingeladen. Ik heb ook geprobeerd met de learn functie en het indrukken van de knoppen op de console iets te veranderen.
Het probleem is dus dat de knoppen op de console geen goed signaal geven, of het word niet goed geinterpreteerd.

Herkenbaar probleem?

Is het misschien zo dat Logic een extern clock signaal ontvangt? Ik kijk vanavond even in de manual wat de basis setting moet zijn.

Van pagina 18 van de owners manual:

Probeer de demosong te laden:

- Zorg ervoor dat de SI-24 in Logic 5 mode staat.

- Wanneer je knop L5 oplicht, wanneer de systeem knop is geactiveerd is dit het geval.
- Wanneer dit niet het geval is, druk de systeem knop en L5 in.

- Zorg ervoor dat midi control off staat

- Wanneer je knop midi ctrl niet oplicht, wanneer de systeem knop is geactiveerd is dit het geval.
- Wanneer dit midi ctrl oplicht zet deze uit door,systeem knop en midi ctrl in te drukken.

Laad nu de demosong eens in.

Back