Korg D-1200

Don Borito

Fantasie lid
ik ben in het gelukkige bezit van een Korg D-1200 mutitrack recorder..(de eerste versie)

Nu moet ik heb een keer helemaal resetten en de harddisk formatteren,..(er zit een rare irri tik in)

Vervelede ervan is,.. dat al mijn projecten niet ff makkelijk gesaved kunnen worden omdat ik geen CD-rw erin heb zitten..

Heb al in de winkel gevraagd wat zoiets mij gaat kosten,... en dat was een hoop geld..

Nu PAST er vast wel een ander merk in,.. alleen weet ik niet welke..

heeft iemand een goedkope oplossing? of misschien wel zo'n cd rw liggen die ie voor goedkoop wil weg doen?

danke bitte..

Don Borito

dat klopt

dat klopt

Origineel geplaatst door Mhika Ra
D1200 ? Dan heb je toch usb om te backuppen ?

Dat is wel zo,... maar ik heb zoveel projecten,... en dingen die ik nog moet afmixen,... dat ik ze liever als project op cd zet...

maar blijkbaar heeft niemand een d-1200... was ie zo waardeloos dat niemand hem heeft gekocht?
:confused:

Eeh, ik heb dus een d1200 (die grijze), is gewoon een leuke multitracker, niet echt slecht ofzo...
(een pre-ampje erbij is wel aan te raden, zo zegt men.)

Je kunt toch ook alle projecten apart 'backuppen' naar de USB dos schijf ,dan naar pc en daar een cd schrijven,
daar is die 2GB voor gereserveerd.
Of gaat het sneller via de interne CDr ? Heb niet echt veel gebackupped, wel geexporteerd via usb..

Heb je deze al bekeken; http://www.korgstudios.com/ ?

Groet
Mhika

Back