dubbele keyboard stands

Ik gebruik vaak mijn ultimate, maar vaak bij optredens is het toch niet altijd even stabiel zal ik maar zeggen... Kan natuurlijk aan het afgetrapte podium liggen, of misschien zet ik er te zware spullen op, ef een combinatie daarvan. Bij een vriend van me is van zijn ultimate al 2x het 'blok' waarin je de armen plaatst afgebroken. Hij treed er dan ook wel 2x per week mee op, maar toch.. Nu ben ik binnenkort de gelukkige bezitter van een Kurzweil pc3x, toch maar een zwaar X standaard erbij besteld, met als optie een opzetstuk voor een 2e synth. Ziet er wel niet zo bruut uit, maar je zal maar net je gloednieuwe pc3x op je ultimate zetten en de hele boel breekt af en stort in...

zat zelf aan deze te denken:
Music Store B-99 Keyboardständer / Tisch 2 Auflagen Music Store
B-99 Keyboardständer
prijs: 88,00 €

Attachments

• keyboardrack.jpg
    keyboardrack.jpg
    17,2 KB · Bekeken: 100
zat zelf aan deze te denken:
Music Store B-99 Keyboardständer / Tisch 2 Auflagen Music Store
B-99 Keyboardständer
prijs: 88,00 €

Heeft een vriend van me, nadat zijn vorige standaard stuk was.
Ik kan je zeggen, het ding is snel opgesteld, maar echt superstevig is het niet hoor! het heeft goede voetjes, maar het blijft toch wat onstabiel, het kwikkelt wat mee :W, het staat ietsjes steviger als je er een keyboard oplegt, maar of dit zoo positief is...
En echt compact plooit het mijns inziens niet op...
En ik geloof dat hij een maand na aankoop al het opzetstuk kapot heeft gekrege, met een beetje tape was het zo opgelost, maar toch... zou niet mogen hé.
"zeer stevig", zegge de commercanten dan...

Ach, keuze overhoop hé. Al aan tweedehands gedacht? Vaak goeie koopjes, op nog goeie statieven....

Succes

Mja leuke goedkope alternatieven. Maar dat vind ik er niet uitzien:D
Misschien ben ik daar onduidelijk over geweest, maar de standaard heeft bij mij alleen de functie live. Dus vandaar dat ik vooral waarde hecht aan de looks, en het opbouwen/afbreken/meenemen.

Voor thuis wil ik nog wel eens een Jaspers. Maar ik red me voorlopig nog prima met een ultimate (of spider) met een dubbele X eronder.

Zoiets Zou voor thuis ook nog wel voldoen denk ik. Maar zou de bovenste synth dan ook stabiel liggen? 60 euro voor 3 niveau's is anders best te doen.

Back