G
Guest
Guest
Heeft iemand een tip hoe ik het best een moog taurus kan benaderen op mijn Micro Modular?
groeten joosk
groeten joosk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door nick nova
3 zaagtanden lichtjes detunen, lfo op PWM op alle 3. Klein beetje LPF noise eronder met lage cutoff, middelhoge resonance. Beetje portamento en lage noten op je keyboardje spelen... Als je alles nog eens door een analoge filter kan sturen, is dat beter.

Origineel geplaatst door mono-poly
De Taurus heeft de dikste bass van alle synhts op aarde
Origineel geplaatst door 6 trak
pcies dabbedoelik Roel... wat zit er in qua osc, waves, filter modes, envs etc...?
naar ik begreep zitten er 3 voorgeprogrammeerde klanken in Bass, Tuba en Taurus (?) en 1 vrij programmeerbare...
5 octave range... footcontrollers voor volume en toonkleur... ti'z gewoon niets anders als basspedals bij een orgel...
Origineel geplaatst door 6 trak
pcies dabbedoelik Roel... wat zit er in qua osc, waves, filter modes, envs etc...?
naar ik begreep zitten er 3 voorgeprogrammeerde klanken in Bass, Tuba en Taurus (?) en 1 vrij programmeerbare...
5 octave range... footcontrollers voor volume en toonkleur... ti'z gewoon niets anders als basspedals bij een orgel...
Origineel geplaatst door Slipperman
wat ik je ook nog kan aanraden is om eens even naar de moog source te kijken. Michael Rutherford heeft namenlijk op de WCD tour zijn moog taurus vervangen met die moog source. Die kan die taurus al best goed benaderen vind ik...