909 voor een puilschil in Piershil?

Eindelijk iemand die doorheeft wat een TR909 echt waard is. :D

Serieus: is wel een echt goede prijs dacht ik. Ik denk dat z'n mailbox snel vol zal zitten. }:|

800 euro voor een TR909 die krakenkende poti`s en die er optisch ook niet helemaal lekker uitziet?

Dat vindt ik toch echt te duur. Je kan wel zeggen, kan je schoonmaken etc, maar dan nog. Voor een 909 waar je niet eens aan de knoppen kan draaien omdat ie anders kraakt, dat kan toch niet... Dan kan je net zo goed een sampler of R8 etc gebruiken. De 909 moet je kunnen tweaken.

600 lijkt me realistischer. Maar goed, wat de gek ervoor geeft. Ik zie soms ook kappote TR808`s met geen enkele knop erop voor 2/300 euro verkocht worden. Wat moet je daar dan mee? (onderdelen ofzo)

Origineel geplaatst door Septic
Ik zie soms ook kappote TR808`s met geen enkele knop erop voor 2/300 euro verkocht worden. Wat moet je daar dan mee? (onderdelen ofzo)

Geen reet er om geven hoe hij er uit ziet en via een midi aansluiting gebruiken en via ja je masterkeyboard de geluiden trigeren...

ik heb onlangs een 909 gekocht voor 600 euro

:engel:

en vorig jaar een 303 voor 550..

:doei:

en dan hoor ik verhalen van 909's aan 1500 euro.. toch wel slechtkomen als je dit hoort

De hype is OVER!

mochten mensen van hun x0x gear af willen, dan betaal ik 20 euro de kilo ;).

[serieus]
ik denk ook dat het einde van de vakantie een rol speelt, misschien toch teveel uitgegeven in de vakantie.
Ook moeten een hoop mensen nu collegegeld betalen en boekenpakketen kopen.
En wat gaat er dan als eerste weg? precies! En daarna je gear pas.

Misschien is er ook wel weer sprake van gear dump hysterie (GDH). Mensen zien 909's gaan voor lage bedragen en willen dr toch maar snel af, voor het ding geen flikker meer waard is.
Dat was een korte tijd geleden ook het geval met Korg Prophecy's.

-C-

Back