Weer of nog steeds een OSCar bij MusicHouse!

JohnnyBusca

rocket scientist
Dat is verdemme een bloedmooie synth. Als ik het ooit eens kan permitteren, koop ik ééntje. Of misschien win ik hem wel eens in één of andere loterij...

Hahaha !

Op de eerste foto kijkt ie echt zo van:

"Willen jullie em echt niet? Het is echt een vette synth hoor !!"

;)

equate

hehe ik was er gister en Ben zij dat ze er twee hadden, er is dus <u>weer</u> een OSCar te koop bij MH.

PS, wisten jullie dat dat ding midi heeft??? Das echt wel cool!
Heeft ook een sequencer enzo.

Sander heeft die Oscar toch niet gekocht? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze er opeens twee hebben.

Nee, hij vond 'm toch iets te ' min ' ?

Oftewel, dit is gewoon dezelfde.

Re: Weer of nog steeds een OSCar bij MusicHouse!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

p.s. Liever geen MH goed of slecht discussie...

Wat wil je dan met die foto, een MH mooi of lelijk discussie??

Weet je wat, laat mij het gewoon voor eens en altijd zeggen:
MH is goed, met af en toe een kutstreek, net als wij allemaal dus.

Origineel geplaatst door STicKX
hehe ik was er gister en Ben zij dat ze er twee hadden, er is dus <u>weer</u> een OSCar te koop bij MH.

PS, wisten jullie dat dat ding midi heeft??? Das echt wel cool!
Heeft ook een sequencer enzo.

Hee Stickx,

Ik wil niet flauw zijn ofzo, maar ik ben na een aantal van je posts tot de conclusie gekomen dat jij wel erg goedgelovig bent.

Origineel geplaatst door omiel

Hee Stickx,

Ik wil niet flauw zijn ofzo, maar ik ben na een aantal van je posts tot de conclusie gekomen dat jij wel erg goedgelovig bent.

Wat wil je hier mee zeggen???

Ik zij alleen maar wat Ben mij gister gezegd heeft, niets meer...?

Trouwens wel knap dat je na een paar posts al zo'n conclusie kunt trekken.... :[>

En trouwens ik geloof die Ben eigenlijk ook niet met zijn 2 OSCars maar goed ik herhaalde alleen wat Ben mij gezegd heeft, en als ik echt goedgelovig was omiel dan had ik mijn kamer wel vol staan met behringer zooi!

{/off topic}

En trouwens ik geloof die Ben eigenlijk ook niet met zijn 2 OSCars maar goed ik herhaalde alleen wat Ben mij gezegd heeft, en als ik echt goedgelovig was omiel dan had ik mijn kamer wel vol staan met behringer zooi!

Nee dan maar liever een MS2000r en een MC303 ;)

Origineel geplaatst door mario

Nee dan maar liever een MS2000r en een MC303 ;)

Die was gemeen! *D

Die 303 moet weg! Die gebruik ik niet! ;)

jongens jongens..rustig maar! hee sander2...waarom niet gekocht?

O.

Hee Stickx,

Sorry, het was zo niet helemaal bedoeld. Ik ben een beetje overwerkt en heb een slecht humeur (fijn, eigen bedrijfje). Het is meer dat ik, en vele andere hier op het forum, niet zo hard met MH wegloop vanwege een aantal nare ervaringen, terwijl jij ze looft. Wat overigens je goed recht is.

hihi, die gast op die foto kijkt erbij alsof ie net met ene Oscar naar bed is geweest (netjes uitgedrukt).. Nou dan hoef ik hem niet hoor.. :)

Arv

Die was gemeen!

Die 303 moet weg! Die gebruik ik niet!

Hehehe..... just kidding, heb ze zelf ook beide gehad ;)

gr. Mario

Origineel geplaatst door omiel
Hee Stickx,

Sorry, het was zo niet helemaal bedoeld. Ik ben een beetje overwerkt en heb een slecht humeur (fijn, eigen bedrijfje). Het is meer dat ik, en vele andere hier op het forum, niet zo hard met MH wegloop vanwege een aantal nare ervaringen, terwijl jij ze looft. Wat overigens je goed recht is.

No hard feelings ok?

Was zelf trouwens ook in een slecht humeur :P

Ik weet dat die MH gasten gewoon een beetje maf zijn, maar ze hebben iig een hekel aan behringer en dat scheelt *D

en Mario, wat is er eigenlijk mis met de ms2000r?? Ik vindt het een strak bakkie hoor!

Back