Hardcore

Oke, ik wil niet lullig doen maar het enige wat ik goed vindt aan deze track, is de bassdrum. Die klinkt wel apart en in een andere track zou ie het best goed doen..

Die super-uitgekouwde vocal moet je dumpen, kan echt niet meer - gebruik dan nog liever geen samples. Melodietjes zijn kinderachtig en het geheel klinkt als hardcore van 10 jaar geleden, terwijl andere mensen met FL-Studio toch best een hedendaagse sound kunnen produceren.

Ik zou eens gaan zoeken naar betere geluiden en zorgen voor wat interessantere melodieen..

Succes drmee:okdan:

thx voor reply, heb nog ni veel tijd gehad maar vanaf tschool begint zal ik wel wat meer tijd hebben

Pick a Kick

(F5) en zet het fx send rechts boven in de box naar 1. Dan ga je naar de INS tab van de box en zet je de filter naar HP, Q naar 0, Res 3/4 open.

(F9) op kanaal 1 in je mixer plaats je eerst de Blood Overdrive. Zet de Overdrive 2x op ON, Postgain naar 1/4 open en PreAmp redelijk opengooien.

dan plaats je onder de overdrive de Fruity Filter, zet je die ook op 2x en dan is het een kwestie van tweaken en de juiste kick zoeken.

Pilldriver all the way.

Back