Reason bepert tot 100 maten???

unit-23

Ingeburgerd
Ik heb nu een tijdje in reason zitten prutsen maar ik loop tegen 1 probleempje aan.
In de automation sequencing bar kan je maar tot 100 maten verschillende patronen achter elkaar plakken. Dat is ongeveer 2min30. Aangezien ik mijn nummers toch iets langer wil maken als dat loop ik dus tegen een limiet aan. Ik weet dat je ook verschillende dingen met loop points kan doen maar ik kan hier nergens iets duidelijks over terug vinden.
Is dit nu echt de limiet van reason:( of zie ik iets helemaal over het hoofd :P

ben ik nog nooit tegengekomen.....vreemd...zit in ieder geval niet in mijn versie

Olaf

Olaf,

Als je b.v. een aantal redrum patroontjes hebt gemaakt en je wil die in je automation bar achter elkaar zetten (onderin) dan kan je b.v. zeggen van: pat. A1 wil ik van maat 1 tot 20 horen, pat A5 van 20 tot 40 enz. Als je helemaal naar rechts scrollt dan zie je dat je end marker bij maat 100 staat hierna kan je niet verder. tot hoever loopt die bar bij jouw dan??

je kan je end marker gewoon opschuiven hoor..ik denk dat je die eerst naar rechts moet schuiven en dat je dan pas de automation erin kan knallen

Olaf

ok dan, ik zal eens wat gaan schuiven met die eind marker en kijken of het werkt.
tnx guys

Origineel geplaatst door olafmol
je kan je end marker gewoon opschuiven hoor..ik denk dat je die eerst naar rechts moet schuiven en dat je dan pas de automation erin kan knallen

Olaf

Ok dan het werkt nu kan ik nog meer creativiteit op een rij kwijt tnx :halleluja

Lol, waar de technologie allemaal niet voor staat.

Back