Dagje rommelmarkt

best wel interresant dat circuit benden ging ff zoeken en kwam deze tegen

SK-5_v4.jpg

ben benieuwd wat daar uit komt

Origineel geplaatst door the captain
misschien moet ik dat dan maar es proberen,ik heb hier nog een K2000 met altzheimer...
mijn vader heeft nog een oude wersi staan...maar ik denk dat ik het toch eerst met iets kleiner probeer...
zal zeker eens iets proberen.ben benieuwd!!

circuitbenden van apparatuur die t stopcontact ingaat (zelfs degene die op 3-12v adapters lopen,, hoewel ik t zelf wel relaxt vind om me ciruitbend-toys met een adapter-aansluiting te maken) is geen goed idee als je niet weet wat je doet.

check http://www.anti-theory.com/soundart/circuitbend/ voor do's en don'ts

Origineel geplaatst door AdDM
circuitbenden van apparatuur die t stopcontact ingaat (zelfs degene die op 3-12v adapters lopen,, hoewel ik t zelf wel relaxt vind om me ciruitbend-toys met een adapter-aansluiting te maken) is geen goed idee als je niet weet wat je doet

Maar eh... zit er (theoretisch) in een beetje batterijensetje (zeg 4x 2100mAh penlite) ook niet genoeg prik om jezelf grondig om zeep te kunnen helpen? :eureka:

Mh, check my 100.000 Volt stungun maar eens met een
9V batterij. lol

Axel

Origineel geplaatst door Hanz
Maar eh... zit er (theoretisch) in een beetje batterijensetje (zeg 4x 2100mAh penlite) ook niet genoeg prik om jezelf grondig om zeep te kunnen helpen? :eureka:

je kunt jezelf zelfs om zeep helpen met een voltmeter en een standaard 9-volts-batterij.

Wow.... ehehehe! Broodje aap, hoop ik! :D

Je hebt trouwens ook mensen die bij het circuit benden het eigen lichaam gebruiken, dit doe je met behulp van zogenaamde 'bodyparts' (lees metalen objecten die als geleider fungeren) . Deze Japanner heeft info over circuit benden niet helemaal goed begrepen:

2733.jpg

;)

jep, heb zelf ooit twee duimtheremins inelkaar gepruts, erg leuk.

Hehe zojuist ook weer op een rommelmarkt een Solid Gold Rockstar (inc.Batterij) gevonden tussen de John Woodhouse LP's en Illegale DVD's :D Heerlijk..alleen die sfeer al lekker muf en fout.Oh ja de Solid Gold Rockstar kostte me 2 €

Origineel geplaatst door Alexander

Je hebt trouwens ook mensen die bij het circuit benden het eigen lichaam gebruiken, dit doe je met behulp van zogenaamde 'bodyparts' (lees metalen objecten die als geleider fungeren) . Deze Japanner heeft info over circuit benden niet helemaal goed begrepen:

2733.jpg

;)
oer-nederlands voorbeeld: de kraakdoos van michel waisvisz!

kraakdoos.jpg

Leuk dingetje die Solid Gold star.
Heb er zelf ook 1 gehad. heb em weer doorverkocht.
Volgens mij staan er op het forum nog wat geluidsvoorbeelden.

Origineel geplaatst door Kevin
Hehe zojuist ook weer op een rommelmarkt een Solid Gold Rockstar (inc.Batterij) gevonden tussen de John Woodhouse LP's en Illegale DVD's :D Heerlijk..alleen die sfeer al lekker muf en fout.Oh ja de Solid Gold Rockstar kostte me 2 €

Origineel geplaatst door Alexander

2733.jpg

;)

ELECTRIC DRAGON 80.000V !!! S U P E R F I L L U M !!! :halleluja :halleluja :halleluja

Mijn review:

http://www.lynxxx.nl/dvdreviews/electricdragon80000V_dutch.html

Back