DUB (zION of babION.... nou ja?)

korgkonijn

stoffige zomp
wat maak je met ion, line6 echopro, grijze akai mfc en het zachte gruis geruis van behringer...

je vind het HIER en misschien wil je laten weten wat je er van denkt en of je het mooi vind...

ja wat zal ik zeggen...ik had dub verwacht, maar dit soort ambient noise kan ik wel waarderen, vraag me af of er meerdere zijn hier op dit door trance gedomineed forum

ik vin'm best aardig... beetje scape achtig....als kritiekpuntjes: de bas is me te ongedefinieerd (en lijkt nu niet helemaal bij de rest van de geluiden te passen)...qua struktuur is de track ook voor enige verbetering vatbaar... maar hij luistert lekker weg!

ik heb het gister nacht in een uurtje in elkaar gemengt. ik had gewoon zin om jullie allen te verblijden met een deuntje...*D

scape in de zin van scape het label?

grtz

hee ik vind die piano erbij wel wat toevoegen 8~
misschien hebben andere mensen ook nog toevoegingen? ik vind het wel leuk>steeds een ding erbij van iemand anders

grtz

Origineel geplaatst door korgkonijn
hee ik vind die piano erbij wel wat toevoegen 8~

ja, vind ik ook wel, hij maakt hem wel lekker space en geeft net iets meer melodie aan het geheel.

eigenlijk best wel een lekker 'nummertje' zo.... :okdan:

Bah, 't is geen trance.. :D

Grappig.. uhh.. trekkie? Kan je gerust insturen als song voor de wedstrijd van Fuse .

Schande! Geen enkele KORG gebruikt!! Wat zal 't konijn ervan zeggen!?!

denk dat je eens moet gaan bellen met de mad professor

kijk en luister eens naar het cdtje massive attack vs mad professor

denk dat je daar wel wat aan heb om deze track helemaal vet te maken, ik kan het iig wel erg waarderen.

Back