Acidfever
There's no "I" in denial.
Origineel geplaatst door r.5
Op volgende pagina vind je dat zelf NIN uitvoerig de Nord Modular gebruikt om percussieve klanken te maken...
"A lot of the processing and drum sounds were actually done on the Nord Modular, which Trent is really good at programming. He's always been really good at using white noise, sweepy drum sounds - not so much synth drum sounds, but synth sounds used in a drum context."
De Q is veel ouder en niet modulair. Zou ik dus helemaal niet durven vergelijken met de G2.![]()
Waldorf is trouwens failliet verklaard (ook al proberen twee ex-werknemers onder naam van Stadler-electro een doorgroei te forceren).
Success ermee!
Nee, vergelijken natuurlijk niet. Twee totaal andere machines. Het is me nu ook wel bijna zeker dat het de G2 wordt. Ook omdat ik de 4 inputs goed kan gebruiken om eens wat audio flink te filteren en verzieken
Wilde alleen wat meningen over de kwaliteit van de sound val de Q t.o.v. de G2. Natuurlijk heb je op de G2 automatisch meer programmeer vrijheid. Maar het beperkte signaalpad van een Q heeft toch weer andere voordelen?
Waar ik verder bang voor ben is dat de G2 toch weer heel andere modules heeft dan Reaktor waar ik nu veel mee werk.
De G2 gaat wat betreft niveau van modules toch wat minder diep dan reaktor kan lijkt het. Kan iemand dit bevestigen?
(Dit heb ik vooral uit het moduleoverzicht in de Sound On Sound review). Reaktor lijkt toch net iets dieper te gaan (al is dit natuurlijk niet eens altjd een voordeel).
Waar ik echt van baal in reaktor 4 is dat de kwaliteit van de filteralgorytmes me echt tegen vallen. De G2 zal dit denk ik minder hebben (hoop ik). Toch blijft het verschil in geluidkwaliteit tussen Reaktor 4 en G2 voor mij een vraag.

.
).

als je echt niet kan wachten om je €-tje uit te geven,