Potjandosie, wat is die machinedrum vet

Nog ff de tip voor alle aspirant machinedrum-eigenaren die hun studio geregistreerd hebben als bedrijf, met 'n btw nummer: als je 'm op de site bestelt trekken ze gelijk de 20% zweedse BTW eraf. Dat scheelt.

He dat is eigenlijk best wel een lekker minimaal techno nummertje zo :)
Dat ding klinkt echt wel vet, als ik 't geld had.....

Origineel geplaatst door lo-fi
Nog ff de tip voor alle aspirant machinedrum-eigenaren die hun studio geregistreerd hebben als bedrijf, met 'n btw nummer: als je 'm op de site bestelt trekken ze gelijk de 20% zweedse BTW eraf. Dat scheelt.

dat kan bij iedere webshop.....

mwah, ik vind het helemaal niet zo'n vet stukje om heel eerlijk te zijn.. de kick is te kort en te hoog.. sample eens een VETTE DIEPE kick.. dit haal ik ook wel uit de Attack VST.

het klinkt zeker ver glen!!

ps.
ik wacht nu met smart op een nummer gemaakt door krz en met de Attack Vst!! :smeris: ...ik wil het bewijs horen!!

Origineel geplaatst door udodance
het klinkt zeker ver glen!!

ps.
ik wacht nu met smart op een nummer gemaakt door krz en met de Attack Vst!! :smeris: ...ik wil het bewijs horen!!

Yeps ik ook ... !!!

dikke pikken werk.. beter dan de eerste sample

er werd hier laatst een link gepost van een (ik geloof duitse) drummachine met de interface van een TR909, weet iemand nog waar ik het over heb?
de demo's daarvan klonken ook erg goed. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat dat ding kost. Iemand die mij weer op het goede spoor kan brengen?

Yep! na glenn eerst 10x aan de telefoon te hebben gehad..:{
ben ik vervolgens ff komen checken.....en ja hoor!
SUPERDIK!!! 8D

lekker he Glenn! ons de ogen uitsteken met je nieuwe bakkie!

maarja....zou ik ook doen met zo'n aanwinst ;)

Klinkt niet verkeerd, maar heb je de boel niet helemaal goed afgewerkt (de bass begint nogal te kraken als ie voller wordt) in de 2e en 3e MP3 of is mijn Sennheiser 424 aan vervanging toe ? :)

Origineel geplaatst door Beathoven
Klinkt niet verkeerd, maar heb je de boel niet helemaal goed afgewerkt (de bass begint nogal te kraken als ie voller wordt) in de 2e en 3e MP3 of is mijn Sennheiser 424 aan vervanging toe ? :)

Daarom staat er ook bij ... beetje overdreven ... ;)

Al weer wat nieuws gemaakt met de MD???

*smile*... ik moet em maar snel gaan bestellen geloof ik.

Gr,

Joeri

Origineel geplaatst door scienide
Al weer wat nieuws gemaakt met de MD???

*smile*... ik moet em maar snel gaan bestellen geloof ik.

Gr,

Joeri

hehehehe ...... goed zeg !!!!

Morgen nog eentje oke !! En dan word het wel eens tijd dat je er zelf eentje aanschafd ;)

of een bult samples voor de jongens ;)

Back