Op marktplaats:
ben ooit is ingegaan op zo'n vraag van een dj'tje dat ook s ff ging produceren. had nagelnieuw: modular rack, virus indigo, roland jp-weetniethoeveel, 'pro' pc, flatscreen, digi mengerd en kjoebees sx2. maar geen enkel idee van hoe t werkt...
tsja... ff wat laten aansmeren door n gladde verkoper?Ik heb thuis een soort mini studio, ik heb hier staan een nord rack 3 (rack versie van de nordlead 3), een digitale mengtafel (yamaha 01v), een aphex aural exciter and optical big bottom, een digitech studio multi efffect apparaat, een dbx compressor.
Verder heb ik alle bekabeling die nodig is, een midisport, een professionele geluidskaart en monitoren plus versterker. Ik werk zelf al enige tijd met reason en ik dacht dat het tijd werd om met hardware verder te gaan.
Ik heb qubase origineel op mn pc staan. Maar nu komt het moeilijke, ik heb de apparatuur nog niet eens aangesloten! Alleen dit is ongelovelijk moeilijk!
Ik heb iemand nodig die mij ten eerste alles aansluit en die mij ten tweede een beetje wegwijs maakt met qubase en de hardware. Ik heb zelf 10 jaar op drummen gezeten en 6 jaar op keybord, dus muzikaal ben ik wel. Ik draai overigens ook al 8 jaar. Wie kan mij helpen? ik ben bereid om ervoor te betalen, als ik maar geholpen word! Ik woon in de buurt van Emmen, Drenthe.
ben ooit is ingegaan op zo'n vraag van een dj'tje dat ook s ff ging produceren. had nagelnieuw: modular rack, virus indigo, roland jp-weetniethoeveel, 'pro' pc, flatscreen, digi mengerd en kjoebees sx2. maar geen enkel idee van hoe t werkt...

). Heb je toevallig de link nog?