Origineel geplaatst door bass-molecules
voor verkoop aan me hoela, deze was ook gewoon 12,50. want je moets gewoon 2,50 Fee betalen. maar goed was uitgenodigd en had er zelf geen last van. maar vondt het wel vreemd.
Lijkt me bullshit, want ik ben samen met 2 maten gewoon zo binnengekomen met het uitgeprintte entreebewijs... Ben je wel via de presale-ingang naar binnen gekomen?!
Verder mijn reactie op de dag zelf: wel leuk. Ik zou volgend jaar in ieder geval weer komen. De prijzen voor de palten waren soms absurd idd, maar dat kun je de organisatie niet kwalijk nemen. Dat lag aan die belgen die erachter stonden

[Ik neem aan dat je de stand bedoelde achter de catering?] In belgie zijn waarschijnlijk heel weinig platenzaken ofzo

Verder vond ik de Conijntjes ook aan de te jonge kant. Daarentegen vond ik die chinees die bij de Conijn-stand stond te scratchen wel meesterlijk

.... Weliswaar met de Numark-CD-spelers maar evengoed netjes wat die jongen daar deed.
Alleen jammer dat ik in het hele gebouw maar 2 studio-mixers te koop heb zien staan. De rest waren allemaal DJ-mixers en laat mij nou net heel erg op zoek zijn naar een studio-mixer voor rack-formaat...
Verder had ik me ingeschreven voor de Rob Papen workshop en die van TC ELectronics. Alleen doordat die van Rob zo druk werd bezocht liepen deze over lekaar heen. Erg jammer want ik was wel geinteresseerd wat TC voor nieuw spul op de markt gaat brengen en al op de markt had gebracht... De workshop die ik dan wel heb bijgewoond (van Rob) die was wel aardig. Maar (zoals hansbakker ook al zei) ik heb er niks bijgeleerd. Behalve dat ik beter een 12dB filter kan gebruiken i.p.v. 24dB voor een helderderresultaat

.... Hoezo meer dB hoeft niet altijd goed te zijn

Wat ik men u nog afvraag is wat er dan behandeld wordt in die masterclass van hem. Want als ik het goed heb begrepen was dat uurtje workshop een samenvatting van zijn masterclass... Toch!?!?
Die 2 maten hebben in ieder geval een koopje gedaan. 1 grote UDG-platentas voor 50,- en de ander een doorzichtige platenkoffer

[Tja, niet mijn smaak]
Het nummertje voor de loterij was ik al bij de ingang volgens mij kwijtgeraakt. Ik zou de volgende keer het nummer op de uitgeprinte reservering gebruiken als lotnummer. Minder snel te verliezen en zo weet je ook zeker dat het terecht komt bij mensen die er wat aan hebben. Niet dat RedTitan er niks aan heeft by the way
Ik vond het wel leuk in ieder geval!!!
Heeft iemand die blonde nog gezien met dat roze jasje en minirokje!?!?? Damn die was lekker!!! Stond helaas wel al een soort half-indo-vriendje bij, maarja. Kijken mag
Volgend jaar weer Ron??!?!