DJ Expo eindhoven

Origineel geplaatst door mike nolan
Mischien 12,50 beetje aan de dure kant (jaja had ik maar in de voorverkoop moeten kopen).

voor verkoop aan me hoela, deze was ook gewoon 12,50. want je moets gewoon 2,50 Fee betalen. maar goed was uitgenodigd en had er zelf geen last van. maar vondt het wel vreemd.

verder vondt ik het best leuk allemaal, maar heb niks nieuws gezien ofzo. mischien komt dat omdat ik in dit vakgebied werk :engel:

heb wel 1 heeeel groot minpunt, en dat was het geluid in de bleu-room ( de grote zaal waar workshops gehouden werden) die was gewoon ver beneden pijl. ik weet niet of ze dat later hebben opgelost maar dat klonk echt helemaa nergens naar, je hoorde alleen maar vervorming, maar goed wat wil je met twee mini speakers in het grid, voor z'n zaal :confused:

ik heb me goed vermaakt en heb nog wat leuk plaatjes kunnen scoren voor 6 euro, nieuw en resent uitgebracht:)

Origineel geplaatst door bass-molecules
voor verkoop aan me hoela, deze was ook gewoon 12,50. want je moets gewoon 2,50 Fee betalen. maar goed was uitgenodigd en had er zelf geen last van. maar vondt het wel vreemd.

De voorverkoop van de website was toch echt 10 euro.
Schijnbaar hebben daar de winkels een andere draai aan gegeven.

Origineel geplaatst door bass-molecules

Lijkt me bullshit, want ik ben samen met 2 maten gewoon zo binnengekomen met het uitgeprintte entreebewijs... Ben je wel via de presale-ingang naar binnen gekomen?!

Verder mijn reactie op de dag zelf: wel leuk. Ik zou volgend jaar in ieder geval weer komen. De prijzen voor de palten waren soms absurd idd, maar dat kun je de organisatie niet kwalijk nemen. Dat lag aan die belgen die erachter stonden :) [Ik neem aan dat je de stand bedoelde achter de catering?] In belgie zijn waarschijnlijk heel weinig platenzaken ofzo :)
Verder vond ik de Conijntjes ook aan de te jonge kant. Daarentegen vond ik die chinees die bij de Conijn-stand stond te scratchen wel meesterlijk :halleluja .... Weliswaar met de Numark-CD-spelers maar evengoed netjes wat die jongen daar deed.
Alleen jammer dat ik in het hele gebouw maar 2 studio-mixers te koop heb zien staan. De rest waren allemaal DJ-mixers en laat mij nou net heel erg op zoek zijn naar een studio-mixer voor rack-formaat...

Verder had ik me ingeschreven voor de Rob Papen workshop en die van TC ELectronics. Alleen doordat die van Rob zo druk werd bezocht liepen deze over lekaar heen. Erg jammer want ik was wel geinteresseerd wat TC voor nieuw spul op de markt gaat brengen en al op de markt had gebracht... De workshop die ik dan wel heb bijgewoond (van Rob) die was wel aardig. Maar (zoals hansbakker ook al zei) ik heb er niks bijgeleerd. Behalve dat ik beter een 12dB filter kan gebruiken i.p.v. 24dB voor een helderderresultaat :geslaagd: .... Hoezo meer dB hoeft niet altijd goed te zijn :D :D :D
Wat ik men u nog afvraag is wat er dan behandeld wordt in die masterclass van hem. Want als ik het goed heb begrepen was dat uurtje workshop een samenvatting van zijn masterclass... Toch!?!?
Die 2 maten hebben in ieder geval een koopje gedaan. 1 grote UDG-platentas voor 50,- en de ander een doorzichtige platenkoffer :erm: [Tja, niet mijn smaak]

Het nummertje voor de loterij was ik al bij de ingang volgens mij kwijtgeraakt. Ik zou de volgende keer het nummer op de uitgeprinte reservering gebruiken als lotnummer. Minder snel te verliezen en zo weet je ook zeker dat het terecht komt bij mensen die er wat aan hebben. Niet dat RedTitan er niks aan heeft by the way ;)

Ik vond het wel leuk in ieder geval!!!
Heeft iemand die blonde nog gezien met dat roze jasje en minirokje!?!?? Damn die was lekker!!! Stond helaas wel al een soort half-indo-vriendje bij, maarja. Kijken mag :P

Volgend jaar weer Ron??!?!

Origineel geplaatst door BigDplayboy
De workshop die ik dan wel heb bijgewoond (van Rob) die was wel aardig. Maar (zoals hansbakker ook al zei) ik heb er niks bijgeleerd. Behalve dat ik beter een 12dB filter kan gebruiken i.p.v. 24dB voor een helderderresultaat :geslaagd: .... Hoezo meer dB hoeft niet altijd goed te zijn :D :D :D

das dus wel zo...12db staat voor 12dB/octaaf...dus de curve waarmee alles geblokt wordt na je cutoff freq loopt minder stijl dan bij een 24dB/octaaf filterinstelling...oftewel...bij een 12dB filter heb je meer dB's! :D:D:D

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Ik vond het wel leuk in ieder geval!!!
Heeft iemand die blonde nog gezien met dat roze jasje en minirokje!?!?? Damn die was lekker!!! Stond helaas wel al een soort half-indo-vriendje bij, maarja. Kijken mag :P

Volgend jaar weer Ron??!?!
ook geen telefoonnummer gevraagd?

TIESTO VIRUS SOUNDSET

TIESTO VIRUS SOUNDSET

jo jo jo volgens mij heb ik iets gemist ofzo.......jullie hebben het over de gratis access virus soundset van tiesto:confused:
ik heb daar helemaal niks van meegekregen op de expo!!

(IK WIL ECHT HET ORIGINEEL, KOM ALSJEBLIEFT NIET MET KOPIETJES AANZETTEN!)

:smeris:

Last edited by a moderator:
Re: TIESTO VIRUS SOUNDSET

Re: TIESTO VIRUS SOUNDSET

Origineel geplaatst door maarten
jo jo jo volgens mij heb ik iets gemist ofzo.......jullie hebben het over de gratis access virus soundset van tiesto:confused:
jo jo jo dan heb je ook gemist dat ie alleen gratis is voor degene die hem gewonnen heeft!

ach zo jah............maare er zal hier vast iemand zijn die die soundset heeft (altans dat hoop ik!!)

ach zo jah............maare er zal hier vast iemand zijn die die soundset heeft (altans dat hoop ik!!)
Dan mag die persoon dat volgens de forumregels hier niet aanbieden! :smeris:
Gewoon ff geduld hebben tot ie uitkomt! 8)

Ok nu weer ontopic:
Ik had zelf helaas geen fototoestel bij me, maar ik heb ff het internet afgestruind!
Hier wat linkjes (zonder toestemming van die mensen hehe)

iemand van Clubcharts
nog iemand van Clubcharts (ligt vaak plat)
I-dance (cool forum trouwens)
onze grote vriend Bambam

Als iemand anders nog foto's tegenkomt, of zelf foto's gemaakt heeft, svp hier een linkje plaatsen!
:biertje:

Origineel geplaatst door MIDIoot
Dan mag die persoon dat volgens de forumregels hier niet aanbieden! :smeris:
Gewoon ff geduld hebben tot ie uitkomt! 8)

onze grote vriend Bambam

Ik wou nbet zeggen: is er heeeeelemaal niemand geweest die met 3 draaitafels draaide?!!?
Komt de laatste foto binnen: de jongste van de club staat met drie platen te draaien.
[Kan ook dat er eentje voor de show opligt :P ]

hoezo niet aanbieden?? je mag t origineel (hahah) toch gewoon te koop aanbieden!!
HAHA snel bijdraaien hè! En ook nog je post veranderen! :D
Ik heb toch echt gelezen dat je om een kopie vroeg! :P

Hey Ron,waar blijven die foto's? :P

Deze vond ik trouwens wel geinig!
Klik met de muis op Kevin z'n voorhoofd en je komt op de Gearjunkies site! :D

Origineel geplaatst door MIDIoot
..En ook nog je post veranderen! :D
..

;) Dat is door (zoals je ken lezen) door Mod Hanz gedaan.

:erm: maarre, is die soundset niet (binnenkort) gewoon te downen op de Access-site? Of issie zó speciaal?

Het is DE soundset om succes te hebben bij de vrouwtjes!!!!

62316.jpg

Beetje flauw, maar ik wilde deze pic jullie toch niet onthouden. Die soundset wil ik nog steeds, ondanks het volk wat er op af komt ;)

Origineel geplaatst door Zoidsity
;) Dat is door (zoals je ken lezen) door Mod Hanz gedaan.

:erm: maarre, is die soundset niet (binnenkort) gewoon te downen op de Access-site? Of issie zó speciaal?

Och ja wat stom, nu zie ik het pas! :stupid
Maar ik denk dat de meeste soundsets zoals gewoonlijk geld kosten!

Origineel geplaatst door Funktaztic
:D volgens mij valt tiesto niet op vrouwen:D

Nou of het mannen of vrouwen zijn, ze liggen bijna allemaal aan zijn voeten :D.
Hij heeft het mooi voor elkaar...

...en mocht meneer tiesto van die meisjes afwillen, dan mag ie ze altijd mijn 06 geven...

-C-

Origineel geplaatst door C738
Nou of het mannen of vrouwen zijn, ze liggen bijna allemaal aan zijn voeten :D.
[/size]

Dan moeten ze toch echt een metertje omhoog hoor..........

Back