Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Bartology
Maakt het dan niet uit dat zo'n AN1x slechts 10 noten polyfoon is of gebruik je zo'n synth voor enkele geluiden???
(...dit is een serieuze vraag)
. Origineel geplaatst door Leo
ja!
het was me wel duidelijk wat ik moest hebben.
vandaag naar almere gereden en een an1x opgehaald die net zo goed helemaal nieuw kon zijn.
prachtig apparaat en het was preset 29 die ik in mijn kop had: low mini. tja, dat kon je verwachten.
ik ben er blij mee.

Origineel geplaatst door Leo
ja!
het was me wel duidelijk wat ik moest hebben.
vandaag naar almere gereden en een an1x opgehaald die net zo goed helemaal nieuw kon zijn.
prachtig apparaat en het was preset 29 die ik in mijn kop had: low mini. tja, dat kon je verwachten.
ik ben er blij mee.

Origineel geplaatst door GnarlyBarf
ik gebruik de an1x al een tijdje als mastermidiklavier en 't werkt echt ideaal. de knopjes kun je eenvoudig toewijzen aan CC's en d'r zit echt een geinige stepsequencer van 16 noten in, kun je met de 8 knopjes de pitch bepalen. uren lang kun je d'r aan draaien en je kunt 't ook allemaal nog eens versturen naar je andere synths, idem aan de arps.
de bassen zijn echt geweldig, d'r zit een preset in die dogbass heet... pfff, beetje met cutoff klooien en 't knalt als een tiet!
dat van die prophet 5 wist ik niet, is de klank daar dan ook op gebaseerd...?
Origineel geplaatst door nIQ
Track met CS2-x bas
Onderaan de bovenstaande tread(eerste link in de tread werkt niet meer!) vind je een nr.tje van mij(het eerste) met een toch niet onaardige(volgens mij) bas uit de CS2-x... de arpegio.....
Het is was miss. wel men eerste synth. maar ik blijf het een leuke bak vinden. Alleen moet je volgens mij echt wel zelf geluiden bouwen omdat de preset's veeeeeeel te vol FX zitten.
, laat maar.
).
).