Creamware Noah EX!

Lacertus

*ISOCHRONE*
Hij is binnen! Mijn nieuwe speeltje: de Creamware Noah EX!
Níet via de Creamware site, maar gewoon in de winkel: i4 in Eindhoven!

Ik heb er nog niet veel mee kunnen spelen, maar mijn eerste indruk is: GEWELDIG!
De minimoog emulatie (minimax) is schitterend! Precies het geluid wat ik zoek! Of het precíes als de moog klinkt, weet ik niet (want die heb ik geen): vrijwilligers voor een één-tegen-één test?

Six-strings is een snaarinstrument modeller... sommige brute presets, sommige lijken nergens naar (heel slecht), andere lijken nergens op (goed bruikbaar!).

Andere modellers heb ik nog niet echt bekeken... maar het klinkt allemaal super goed, al zijn de presets vaak verdronken in de (goede) fx...

Ik zal kijken of ik over een tijdje een review kan plaatsen... mp3's plaatsen moet wachten tot ik mijn pc eens goed onderhanden heb genomen...

Ik ben blij! :D

Groet,
Roy

gefeliciteerd! :)

minimax is erg goed inderdaad, prodyssey ook.

vergeet kwa fx interpole niet checken, die is ongelooflijk goed.

Re: Creamware Noah EX!

Origineel geplaatst door Lacertus
Níet via de Creamware site, maar gewoon in de winkel: i4 in Eindhoven!
Gefeliciflapstaart! Maarreh.. ben je er nu meer geld voor kwijtgeraakt of deden ze een price-match?

De Noah heb ik even mogen aanraken op de Messe in 2002, en toen vond ik 't een heel mooi klinkend bakje... iig beter dan de Chameleon die in dezelfde smaak was maar toch niet helemaal. Nouja, die heeft dan weer andere voordelen ;).

Re: Re: Creamware Noah EX!

Re: Re: Creamware Noah EX!

Maarreh.. ben je er nu meer geld voor kwijtgeraakt of deden ze een price-match?

Alles bij elkaar was die in bij i4 goedkoper dan via de Creamware site, omdat je op de site nog 20EUR vervoerskosten mag betalen, en bij i4 dus niet... Totale kosten dus: 1200EUR precies!

iig beter dan de Chameleon die in dezelfde smaak was maar toch niet helemaal. Nouja, die heeft dan weer andere voordelen ;).

De Chameleon (heb ik ook!) is ook écht een geweldige bak! De mk1 kost nu -ex-demo model- kost toch minder dan de helft van de Noah... ook iets om over na te denken...
Verder wil de Chameleon gewoon lekkere synths-effecten-etc zónder dat die persé ergens op moeten lijken... Klein wezenlijk verschilletje...

Groet,
Roy

Back