[interessante gear] Andromeda

G

Guest

Guest
ik vind die A6 voor 1450 op marktplaats.nl wel een erg mooie aanbieding.
zelf hoef in niet zo nodig, zit namelijk net in mijn va-fase, en analoog + ingewikkeld, dat klopt voor mij niet, maar er zijn toch vast genoeg liefhebbers voor dat ding?

en trouwens, als iemand snel zijn jp8000, pulse, microwave xt, prophecy, z1, nordlead of virus o.i.d. kwijtwil om deze te kunnen kopen, mail me maar gerust [:-)

Da's Andy nummer 2 dan op MP, die andere is volgens mij van forumlid Viktor.

Het lijkt wel alsof dat ding volledig uit de gratie is.

Origineel geplaatst door Leo
en trouwens, als iemand snel zijn jp8000, pulse, microwave xt, prophecy, z1, nordlead of virus o.i.d. kwijtwil om deze te kunnen kopen, mail me maar gerust [:-)
Novation Supernova II R ook goed ? *D
'k Heb er een in toptoestand die ik kwijt wil om iets anders te kopen...

Origineel geplaatst door synthmann
dan doe ik de mijne nog maar niet weg.....als productie eenmaal stopt wordt het een klassieker, die vanwege stabiliteit, midi en omdat de jaren nog niet zo tellen, binnen een paar jaar alleen maar meer waard zal worden.

Helemaal met je eens. Hij staat dan ook hoog op m'n lijstje. Zodra de retailprijs op €2000,- (of lager :) ) zit voor een nieuw exemplaar, ga ik er één halen.

ik denk dat je 'm al retail voor onder de 2000 kan krijgen als je wilt. 2200 is een gangbare prijs zo links en rechts. even praten met een winkel levert sowieso al snel 10% op. volens mij moet 1900 nieuw lukken.

maar een goede tweedehands voor 1450 is toch ook prima? zo oud zijn ze niet en dit is toch een synth waar fatsoenlijk mee omgesprongen wordt, mag je verwachten. scheelt toch weer 500 euro!

als productie eenmaal stopt wordt het een klassieker, die vanwege stabiliteit, midi en omdat de jaren nog niet zo tellen, binnen een paar jaar alleen maar meer waard zal worden
ditto...

en dan bedoel ik "waard" niet eens zozeer financieel. Waar haal je over een paar jaartjes (of decennia...) zo'n complexe nieuwe analoge polysynth vandaan? nergens !

mark my words: Andromeda is een schone slaapster die over X jaar net zo legendarisch en gezocht zal zijn als nu de MemoryMoog, CS80 en dergelijke.

Tja en toch twijfel ik als ik die verhalen zo hoor over een buggy OS en stem problemen zoals Dione heeft/had.

bij de weg: Leo, jij had toch al een Nord?

Origineel geplaatst door Leo

= Een Pulse een VA ;)

Ik hoop dat er een A 6 rack komt :W

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door The Q
Tja en toch twijfel ik als ik die verhalen zo hoor over een buggy OS en stem problemen zoals Dione heeft/had.

bij de weg: Leo, jij had toch al een Nord?

Ik heb er nooit problemen mee gehad!!

Nou, ik heb een week geleden een bod (+ een evt. ruil) gedaan maar heb nog steeds niets vernomen =(
Ff simpel mailtje is toch niet veel gevraagd?

Back