RedTitan
wordt ooit nog eens Josti
Ik zoek voor mijn studio set-up een Virus B /KC of zelfs een cheap cheap tweedehands C.... Maar nu zit ook wat te kijken naar de Powercore kaart met een Virus plugin. En aangezien ik niet zo'n hardware fan ben - het is wel fijn, maar ik vind soft eigenlijk veel lekkerder werken - is het voor mij een serieuze optie geworden om in plaats van 750 (voor een B) - 950/1100 (C) euro uit te geven voor 1 VA synth, 600 euro voor een Powercore Element + Virus, of een complete set Powercore voor 999 euro te regelen. Al dan niet tweedehands.
Maar nu mijn vraag. Is er iemand die iets zinnigs kan zeggen over de kwaliteit van het softe broertje versus de hardware variant? Ik kan me iets voorstellen met die Moog achtige filters van de KC / C; dat dat beter gaat klinken. Maar wie kan me hierover iets zeggen? Is het de moeite waard om het soft te houden op het moment dat ik niet perse hang aan een hardware variant voor de heb?
Maar nu mijn vraag. Is er iemand die iets zinnigs kan zeggen over de kwaliteit van het softe broertje versus de hardware variant? Ik kan me iets voorstellen met die Moog achtige filters van de KC / C; dat dat beter gaat klinken. Maar wie kan me hierover iets zeggen? Is het de moeite waard om het soft te houden op het moment dat ik niet perse hang aan een hardware variant voor de heb?
)
En wat een beest! Eerst maar ff schoongemaakt, nieuwste OS erop en...
gaan met die banaan!
gelukkig was dat snel opgelost.
Toen heb ik er 400 dollar van gemaakt, scheelde wel iets!
!