Logic verandert Midi-poorten

hermax

Ouwe rot
Sinds een tijdje heb ik het eigenaardige volgende probleem.
Ik heb twee Midi-out poorten op m'n PC en in de environment van Logic heb ik de apparaten toegewezen aan de juiste poort. Nu gebeurt het regelmatig (dus niet altijd) dat ik bij het opstarten constateer dat die poorten gewoon verwisseld zijn. Dus bvb: de JV1080 stond op Maestro MPU, zo is de song ook bewaard, en dan de volgende dag (en ik heb intussen werkelijk NIETS veranderd of zelfs maar gewoon met de computer gewerkt) staat die JV ineens op de SB Midi out.
Op zich is dat niet onoverkomelijk, maar ik moet dan wel telkens 7 instrumenten weer van poort gaan veranderen.
In de Autoloadsong staat ook alles zoals het moet.
Ik dacht dat het zou kunnen te maken hebben met de instelling van voorkeursapparaten in de Multimedia-settings van de PC, maar ik weet heel zeker dat ik daar niets aan veranderd heb. Het is dus werkelijk zo dat ik 's avonds ('s nachts ...) een song bewaar, de computer afsluit en de volgende dag de computer weer opstart en onmiddellijk die song open (door er op te klikken, dus niet eerst via de Autoloadsong) en merk dat de poorten verwisseld zijn.
Iemand een ideetje?
Mijn :halleluja zou groot zijn.

reactie

reactie

Ik heb een AMT8 midiïnterface met Logic 4.8 draaiend op win98se.En ook in/out op de Delta 1010.
Ik ervaar exact hetzelfde probleem .
dus 8 poorten en soms verwisselt Logic die gewoon in de autoload.
Lekker Logisch :D

Back