Shareman Filterbank

wat doen al die a-station posts in dit onderwerp ?

Origineel geplaatst door dione
wat doen al die a-station posts in dit onderwerp ?

Waar zie jij a-station posts? 8D

v-station,k-station,x-station,a-station....allemaal hetzelfde pot nat...;)

maar goed....die Shareman ff geprobeerd....gewoon kut....er zijn veel betere gratis filters te krijgen...:Z

Origineel geplaatst door Nolet
Hmmm....heb je die UAD-1 Plugins nu wel eens gehoord? Niets kil en dun. Ik moet zeggen dat ik die Minimoog V van Arturia ook wel erg goed vind klinken. Ik heb een middagje patches op een M3X en op die plugin zitten bouwen en soms was die plugin gewoon vetter. Best raar was dat.

Een m3x klinkt ook absoluut niet het zelfde als een minimoog

v-station,k-station,x-station,a-station....allemaal hetzelfde pot nat...;)

maar goed....die Shareman ff geprobeerd....gewoon kut....er zijn veel betere gratis filters te krijgen...:Z

:D

Origineel geplaatst door mono-poly
Een m3x klinkt ook absoluut niet het zelfde als een minimoog

Nou...dat durf ik te betwisten. Maar dat is weer materiaal voor een andere topic. Laat ik zeggen dat je met de juiste instellingen verschrikkelijk dichtbij kan komen. Dat heb ik eigenhandig mogen concluderen. Laat ik alleen nog toevoegen dat ze misschien niet IDENTIEK klinken maar zekers te weten dezelfde klankkleur, karakter en algemene analoge grunt hebben. Een M3X kan alleen nog als veel meer dingen klinken dan alleen een Mini.

wat doen al die M3X en Mini posts in dit onderwerp ?...........:D

anywho....als je een gratis plug-in zoekt die je sound verrot kan maken als een Sherman FB : gebruik een gewoon filtertje in combinatie met een plug-in zoals Buz of Quadrafuzz....

wat doen al die M3X en Mini posts in dit onderwerp ?...........:D

anywho....als je een gratis plug-in zoekt die je sound verrot kan maken als een Sherman FB : gebruik een gewoon filtertje in combinatie met een plug-in zoals Buz of Quadrafuzz....

Quadrafuzz rockt bigtime. En nog gratis bij Koebeest SX/SL ook! Zeker 1 van de betere distortion plugins. Ik gebruik 'm met regelmaat. En zo lekker configureerbaar ook. Oh, Winston, dat wordt weer smullen!

Back