BigDplayboy
Ouwe rot
Weet iemand [Nolet/Olafmol?
] nog welke contracten je nog meer moet hebben bij het runnen van een eigen label. Ik heb alsmaar het gevoel dat ik niet alles heb [qua contract-gebeuren]. Ik heb mezelf als artiest van m'n eigen label [het platencontract dus ondertekend, enderzijds als label-mannetje, anderzijds als artiest].
Hebben jullie de naam van het label gedumpt bij het benelux merkenbureau? [ik heb zelf het gevoel dat het nogal geldklopperij is].
Na veel nadenken hierover lijkt me toch dat er qua contracten niet veel meer is, maar ik wil gewoon niet gerechtelijk genaaid worden straks
] nog welke contracten je nog meer moet hebben bij het runnen van een eigen label. Ik heb alsmaar het gevoel dat ik niet alles heb [qua contract-gebeuren]. Ik heb mezelf als artiest van m'n eigen label [het platencontract dus ondertekend, enderzijds als label-mannetje, anderzijds als artiest].Hebben jullie de naam van het label gedumpt bij het benelux merkenbureau? [ik heb zelf het gevoel dat het nogal geldklopperij is].
Na veel nadenken hierover lijkt me toch dat er qua contracten niet veel meer is, maar ik wil gewoon niet gerechtelijk genaaid worden straks