Clubby disco tune

Vreemd dat er nog niemand heeft gereageerd.....

Ik vind 'm best leuk.Klinkt een beetje Bloemendaal / DJ Roog-achtig (positief bedoeld)

De beats klinken lekker. Gesampled of zelf in mekaar gestoken ?

zeer vette track!!!! weinig op aan te merken,behalve uitbrengen die hap!! ja een stemmetje of wat korte zang zou nog wel goed passen,maar verder no comments!!!

Lekkere track.
Die lead die op 0.40 begint vinnik nie echt fijn. Het kan op zich wel, maar hij moet veel beter klinken.
(hoe dat is weet ik niet, maar deze is nie echt lekker)

op 1:40 valt me op dat je synth-accoorden een beetje zacht staan, die mogen veel nadrukkelijker in de mix gezet worden.
Tevens mag je bassline veel vetter klinken, vooral als je die pitch omhoog doet, beetje chorus en wat flanger
misschien er op?

qua compositie zit ie goed in elkaar, alleen mag het geheel veel vetter klinken en wat meer detail's er aan toegevoegd worden waardoor deze track een eigen karakter krijgt. Misschien die fluit meer gebruiken? Die is best wel lekker namelijk.

Hoop dat je er wat mee kan..

Dank jullie voor het commentaar!:okdan:

De beats bestaan uit een gerespeelde rex en 2 redrums vol met samples.
Het is naar mijn eigen mening veel te summier.
idd. die lead is een tikkeltje aanoying en de bass moet idd harder. Thanx voor de tips.

Zo'n fat mamy wil ik wel:kont:

Als iemand nog een lekkere fatsige shout it out negerin kan cjarteruh is dat buitengewoon geweldig!:eureka:

Wat vinden jullie van het opzetje van : let them farts go!
Staat ook ergens in bij tracks!

Ik ga hem nog eens totaal herzien en post hem dan weer op het forum.

Groet,

Chris

sommige leadjes, zoals hierboven ook al gezegd, zijn idd een beetje (weet niet hoe het te beschirjven) kinderachtig, goedkoop... echter, die eerste 2 die je te horen krijgt zijn subliem!!! later komen ze nog eens terug in de track...
summer @ the pool-feeling:p
zeer goed werk
keep on going :)

Ik vind het wel een goeie track, wordt met zanger(es) wel beter, denk ik.
Ik zou de baslijn nog wat meer aanzetten en een fatsoenlijk einde bedenken.

Niet dat ik nou zo'n disco-dreun componist ben....

GA ZO DOOR

Back