Nord Rack 1 midi thru?

mmmm... lijkt me niet.

Je kunt het natuurlijk wel als thru gebruiken, maar dan wel met commands van en via je nord rack. Het tweede apparaat reageert dus ook op parameterwijzigingen in je nord rack.

Maar, ik heb zelf geen nord rack en volg hioer even een logische denkwijze, dus je weet maar nooit. Het lijkt me erg sterk iig.!

suc7

(waarom trouwens, wat is je doel?)

Nouja, ik vind het zo raar dat zo'n relatief dure synth geen midi thru heeft. Mijn Boss DR660 heeft bijvoorbeeld een 'soft thru' (ik geloof dat dat zo heet) waar je een midi out als midi thru kunt aanwijzen.
En m'n doel, tja... ik kom op 't moment even wat midi thru's tekort, dus ik dacht, wie weet had diegene die ooit vertelde dat het wel kon ook wel gelijk. Zou me goed uitkomen nu. Maar niks ernstigs hoor. Ik heb 't al jaren zonder gedaan :)

Bij de JP 8080 kan het wel.Als het niet kan dan zou je evt een extern kasje kunnen gebruiken.

Clavia heeft pas Midi Through geïntroduceerd bij de NordLead3 en de Nord Electro. Alle synth daarvoor hebben GEEN Midi Through, helaas. Zelf gebruik ik daarom een MidiThroughBox '3x8' van MidiMan. Best wel handig.

Wout

Back