[Elektron] MonoMachinedrum live

MSDOS

Ouwe rot
De Machinedrum heb ik al maar binnenkort ook de Monomachine. Deze wil ik dan live gaan toepassen. Zijn er ook andere mensen die alleen werken met deze twee voor het live gebeuren? En werkt dit dan ook ideaal? Of is deze live set-up toch te minimaal?

Minimaal = Ideaal

Is mijn motto, er zijn natuurlijk allerlij tegen argumenten... maar ik weet zeker dat je met de twee Elektron bakken prima muziek zou moeten kunnen maken. Beperking werkt vaak heel creatief :)

Druid

Ik heb allebei maar deed er nog een ESX1 en een kaosspad II bij.
Dat bleek toch teveel voor 1 man, je komt gewoon handen te kort en ik raakte ook het spoor bijster.
Deze twee zijn heel goed samen te combineren tot een volwaardige set.
Ligt er alleen aan wat voor stijl je maakt en hoe je ze wilt toepassen.
Pattern mode is erg flexibel en samen met mutemode de meest krachtige.
Maar zoals je misschien al weet kun je de mono op vele manieren gebruiken dus probeer gewoon alles uit tot je de voor jou meest geschikte manier hebt gevonden.

Ronald.

PS. Goede keuze! Is een hele vette, inspirerende bak die eigenlijk nog leuker is dan de MD.

De Machinedrum is al super leuk! en dat het dan met de Monomachine nog leuker gaat worden is natuurlijk helemaal gaaf!

Ik heb de Monomachine vandaag besteld:D :D :D

Ik kan haast niet wachten totdat ik hem heb:{ :{ :{

Origineel geplaatst door Roonan
Gefeliciteerd alvast, MD en MM = :luv:
Welke heb je eigenlijk besteld? De keyboard versie of de SFX60?
Als je alvast wat wilt horen: www.roonan.nl
Oja, de Yahoo group is ook best handig voor als je vragen hebt.

Ronald.

Ik heb gekozen voor de tabletopversie SFX60 omdat die zo compact is. Zo... nu ga ik eerst even jouw side bezoeken om te horen wat je met die Machines uitspookt:D

niet veel bijzonders dus, tjongejongejonge je heb zulke mooie machines en dan laat je ze zulke simpele troep uitkramen?

in een Ferrari ga je toch ook nie met 60 over de snelweg ?

Origineel geplaatst door Logitar
niet veel bijzonders dus, tjongejongejonge je heb zulke mooie machines en dan laat je ze zulke simpele troep uitkramen?

waar heeft dit precies betrekking op?

Yes, ik heb de Monomachine vandaag ontvangen. Wat een meesterlijke machine zeg. Er zat alleen niet zo'n leuke Polaroid foto bij zoals bij m'n Machinedrum destijds. Maar evengoed dit mag de pret niet drukken.

Zo, en nu verder die Mono doorgronden.

Origineel geplaatst door Logitar

of jaloers... of een minderwaardigheidscomplexje...

ook van mij :doei:

Origineel geplaatst door Roonan
Gefeliciteerd alvast, MD en MM = :luv:
Welke heb je eigenlijk besteld? De keyboard versie of de SFX60?
Als je alvast wat wilt horen: www.roonan.nl
Oja, de Yahoo group is ook best handig voor als je vragen hebt.

Ronald.

klinkt lekker.. :)

( dorie had ik toen toch maar die MD genomen )

Origineel geplaatst door druid
Minimaal = Ideaal

als het maar niet TE minimaal is, dus alleen met een laptoppie...vind ik persoonlijk nogal "gemakkelijk" staan.

Back