Wat komt er na de trance (euro trash)

cns

sfm
Mede forumlieden,

ik gooi deze vraag hier neer omdat ik benieuwd ben hoe jullie tegen de trance (euro trash) en alles ander soorten trance kijken! Is het niet allemaal een beetje 80 in een dozijn aan het worden?

Als ik kijk naar mijzelf dan heb ik het vermoeden dat het niet lang meer duurt alvorens de ... ja ik ga het nhier niet nog een keer neerzetten een beetje over de top aan het geraken is!

En dan what is the next big thing?

Of zie ik dit volgens jullie nu helemaal verkeerd en waarom?

Gaan we terug naar de club/mellow of slaan we door naar het hardere segment?

Of gaat heel de dance scene op zijn gat?

Of moeten wij ons hier als producers etc. gaan richten op amerika, het land van de toekomst?

Re: Wat komt er na de trance (euro trash)

Origineel geplaatst door cns
Mede forumlieden,

ik gooi deze vraag hier neer omdat ik benieuwd ben hoe jullie tegen de trance (euro trash) en alles ander soorten trance kijken! Is het niet allemaal een beetje 80 in een dozijn aan het worden?
?

Worden???
Helaas zolang de grote meute de Breezer-trance blijft kopen en draaien op feesten zal het wel tot bloedens toe uitgemolken worden...

Ik denk dat vanaf de 80s alles wordt gerecycled en de vernieuwing is gestopt in de 80s...
Sindsdien is alles een variatie van het een op het andere...Breezer-trance

Ach.. hardcore heeft ook een tijdje vast gezeten met continue dezelfde producties maar is daar na een tijdje ook uitgekropen en er komt nu weer volop hardcore uit. Trance is door de jaren heen ook verandert. Zet eens een trance plaatje uit 98 op en vergelijk die met een van 2004. De muziek blijft in ontwikkeling. De basis blijft redelijk hetzelfde maar verder verandert er genoeg.

Zolang Tiesto 2 concerten in 1 uur tijd kan uitverkopen en er bijna wekelijks een groot event tigduizenden bezoekers trekt denk ik niet dat het tijd wordt dat wij ons op Amerkia gaan richten. :)

Of moeten wij ons hier als producers etc. gaan richten op amerika, het land van de toekomst?

Waar haal je dat vandaan ?
Dat heeft na Columbus niemand meer durven beweren........

Degene die nu al weet wat "the next big thing" gaat worden, zal dat iig voor zichzelf houden en gaan scoren. (voor zover diegene daar behoefte aan heeft)

cns, doe je eigen ding. Mocht je willen scoren, zorg dat je goed bent in je eigen ding en hoop dat jou ding aanslaat.

Mede forumlieden,

Als ik kijk naar mijzelf dan heb ik het vermoeden dat het niet lang meer duurt alvorens de ... ja ik ga het nhier niet nog een keer neerzetten een beetje over de top aan het geraken is!

En dan what is the next big thing?

Of zie ik dit volgens jullie nu helemaal verkeerd en waarom?

Gaan we terug naar de club/mellow of slaan we door naar het hardere segment?

Of gaat heel de dance scene op zijn gat?

Amerika het land van de toekomst? Je zult de politiestaat van de toekomst bedoelen.

Elke weg, discussies over trance zijn hier al regelmatig gevoerd en gestrand in een slotje. Je kunt het beter toespitsen op de vraag welke volgende muziekstroom uitgemolken gaat worden.

Urban ja in de vs maar dat gaat niet op voor hier in NL, hier is er weinig support voor de urban acts! Zelf kijk ik dan naar e-life! Die gast is echt goed.

Maar goed wil hier geen slot op dus het gaat niet alleen om de trance, maar om alles!

Zeker nu Laurent Garnier en Jeff Molen vandaag in Paradiso staan. Met hun schreeuw om een techno vernieuwing.

Maar idd hardcore is sterk terug gekomen, althans sommige. maar als ik de trance bekijk vanuit 94 naar 98 tja toen was het voor mij vet. Er liepen toen bij mij op school van die nitwits rond die het niets vonden. En nu nu lopen zij er mee weg.

De next big thing tja iig geen tr@nce! Misschien techno ondanks dat zo'n wigger in zijn text heeft "nobody listens to techno"

En VS het land van de toekomst ja , dat denk ik echt! Hier is alles wel zo'n beetje gedaan en kennen we alles al maar daar, hebben ze het nog niet echt door!

Junkie Xl zit er niet verniets en ook onze nr 1 dj Dhr. Verwest gaat de overtocht maken, om daar voet aan wal te krijgen, dus misschien....

Junkie Xl zit er niet verniets en ook onze nr 1 dj Dhr. Verwest gaat de overtocht maken, om daar voet aan wal te krijgen, dus misschien....

ik denk niet dat dat ook maar iets met muzikale vernieuwing te maken heeft, maar eerder met het grote geld.
Feit blijft dat je gigantisch veel meer overhoudt aan een hit in een groot land als us als aan een hit in minilandje nederland.

acid en elektro zijn wel 2 die mij idd wat lijken, misschien omdat ik die 2 erg kan waarderen zeker de acid, weet niet of de mensen het slikken, maar lekker snoeien met de acid ala hardfloor mike dunn etc. lijkt me vet!

misschien een mix van acid met elektro of elektor met trance of trance met acid! Hmmm mogelijkheden genoeg.

acid en elektro zijn wel 2 die mij idd wat lijken, misschien omdat ik die 2 erg kan waarderen zeker de acid, weet niet of de mensen het slikken, maar lekker snoeien met de acid ala hardfloor mike dunn etc. lijkt me vet!

misschien een mix van acid met elektro of elektor met trance of trance met acid! Hmmm mogelijkheden genoeg.

Zoals Kai Tracid probeerde in een aantal plaatjes? :D

Ik ga voor trance dat overgaat in electro. er zijn zo wat dingen voelbaar die beginnen boven te komen, en dat is zeker nog niet voorbij volgens mij. Qua acid weet ik het niet. dat blijft precies, in mijn oogpunt, een beetje underground, al zijn er veel liefhebbers van het genre te vinden!

Origineel geplaatst door smackos
DARKFOLK!

*grin*

:)

nu, folk lijkt toch een opgang te maken, vooral als je kijkt naar de eurosong van Belgiƫ eventjes terug

Origineel geplaatst door OnAcid
...is al voorbij.

Ik geef ACID een grote kans. :)

Electro voorbij?
Dat is altijd doorgegaan,net als acid:D
Maar op kleinere schaal.

Ik denk dat het een mengelmoes wordt,hokjes verdwijnen,net als vroeger......... als het maar lekker is

Origineel geplaatst door trash
Ik denk dat het een mengelmoes wordt,hokjes verdwijnen,net als vroeger......... als het maar lekker is [/B]

Dat zou nog eens mooi zijn ! En misschien nog best realistisch gedacht ook. De wildgroei aan hokjes is voor een normaal mens toch allang niet meer bij te benen.

Origineel geplaatst door trash
Electro voorbij?
Dat is altijd doorgegaan,net als acid:D
Maar op kleinere schaal.

Ik bedoelde die "electro-clash" hype. :D :r

Back