nieuwe feedback krant

jimmy

doubleplusgood
wat mij meteen opviel: de prijzen van de software.

cubase sx3.0: 599 euro
cakewalk sonar 4: 299 euro
ableton live 4: 429 euro

Re: nieuwe feedback krant

Origineel geplaatst door jimmy
wat mij meteen opviel: de prijzen van de software.

cubase sx3.0: 599 euro
cakewalk sonar 4: 299 euro
ableton live 4: 429 euro

Nie snapz mode,vind je dat goedkoop of duur?

goedkoop!

ableton is op hun eigen site 500 euro, en in duitsland zo'n 475 euro.
cubase sx3 had ik rond de 7/800 euro verwacht?

Feedback is volgens mij wel op meer fronten goedkoper dan Thomann en co. Ik keek laatst naar die nieuwe Mackie Onyx mixers (met de stoere firewire-optie :)), en die zijn bij Feedback goedkoper dan bji Thomann. Stoer wel.
Geldt overigens ook voor die KS-Rack en K-Station.

Je mag de mijne hebben. De Ion hebben ze omlaaggeschopt van 899 naar 869, maar ik heb 'm van The Music House voor 839 :D.

Ik moet echter wel eens gaan shoppen voor een microfoon, maar da's een ander topic :).

Origineel geplaatst door Slipperman
ik wil ook zo'n krantje=(

.....dan zul je er eerst iets moeten kopen :engel:

Sommige dingen zijn idd best goedkoop bij feedback, maar andere dingen zijn ook stevig duurder als bij een andere zaak.
Een Nord Electro bijv voor 1999,- vind ik toch wel schokkend duurder als de 1749 waarvoor ik hem laatst bij EMI zag staan.

Origineel geplaatst door gemmetje
.....dan zul je er eerst iets moeten kopen :engel:

Sommige dingen zijn idd best goedkoop bij feedback, maar andere dingen zijn ook stevig duurder als bij een andere zaak.
Een Nord Electro bijv voor 1999,- vind ik toch wel schokkend duurder als de 1749 waarvoor ik hem laatst bij EMI zag staan.

ach me krk's binnenkort;)

ik wil ook zo'n krantje=(

Waarom? D'r staat niks in wat ook niet op de site staat.
Sterker nog, op de site staat meer en de plaatjes zijn groter :)

Origineel geplaatst door AxiMaxi
Waarom? D'r staat niks in wat ook niet op de site staat.
Sterker nog, op de site staat meer en de plaatjes zijn groter :)

nou dat is dus niet waar aangezien ik bij grote vriend roel al eens het krantje had bekeken (de vorige nog) en daar de rokits etc. instonden maar heb ze pas dit weekend op de site gespot ook al zoek ik er al sinds 30 juli naar op hun site... (aangezien ik ze toen al gehoord had bij hun...) dus hmm nee is niet helemaal waar;)

nou dat is dus niet waar aangezien ik bij grote vriend roel al eens het krantje had bekeken (de vorige nog) en daar de rokits etc. instonden maar heb ze pas dit weekend op de site gespot ook al zoek ik er al sinds 30 juli naar op hun site... (aangezien ik ze toen al gehoord had bij hun...) dus hmm nee is niet helemaal waar;)

De site is zeer recentelijk aangepast met de gegevens die dus nu ook gelijk in het krantje komen.
Dus het is wel waar wat ik zeg: wat in het krantje staat, staat ook op de site.

Wil niet zeggen dat het ook al tijden op die site staat, natuurlijk. ;)

Origineel geplaatst door AxiMaxi
Waarom? ...

Voer voor de ogen. Kan je makkelijker meenemen. Kan je plaatjes uitknippen en op je verlanglijstje plakken.
Kan je onder de neus wrijven bij verkopers van een véélste dure plaatselijke muziekzaak, die beweerd dat ie goedkoop is.
Kan je verfrommelen. Kan je bij 't oud papier leggen, zodat de plaatselijke buurtvereniging extra €-centen krijgt.
Kan je aan je ouders/andere familie geven als hint.
etc.etc.

Maar heb weinig ECHT bijzonders gezien deze keer.

Back