Fouten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Last edited by a moderator:
Wat sowieso werkt is het volgende...

pben, posten, bewerken, deleten, registreren, uitloggen, links, Leden overzicht, kalender..... Enzovoort....

De tijd is niet goed...

het is terug! dank de hemelen!

mijn gebeden zijn gerhoord.

Deeplinking (of zo) gefixt

Deeplinking (of zo) gefixt

Die post-to-post links zijn gefixt .. zo, nu eerst een HKDNP :biertje:

Wat ook een voordeel is, het opbouwen van de pagina gaat stukken sneller. Normaal duurde het nogal even voordat menu bovenaan geladen was. Nu knalt ie er gelijk op. :okdan:

ik krijg die schreeuwdoos niet meer aan de praat
Wou dat ik dat ook eens kon zeggen:bekdicht:

enquete voor main page

enquete voor main page

Ik weet niet of het een fout is, ik heb het namelijk nog nooit gebruikt. Maar als je een enquete invoerd voor de main page, dan komt hij er meteen op! Moet een van de mods (in dit geval BamBam) niet eerst beslissen of hij er wel op mag? (staat wel in de instructie).

:confused:

Als je er nu op wil stemmen krijg je :

Synth Forum Melding
Fout thread gespecificeerd. Als je hier kwam via een link, vermeld dit dan a.u.b. aan de webmaster

Re: enquete voor main page

Re: enquete voor main page

Origineel geplaatst door DJ41
Ik weet niet of het een fout is, ik heb het namelijk nog nooit gebruikt. Maar als je een enquete invoerd voor de main page, dan komt hij er meteen op! Moet een van de mods (in dit geval BamBam) niet eerst beslissen of hij er wel op mag? (staat wel in de instructie).

:confused:

Ja dat klopt dit is ook nog een foutje.
Er moet eerst een validatie plaatsvinden voordat je kan stemmen op de enquete. Of hem zien op de home pagina

Ik had hem gemod... Ik ben snel he! :)

Volgens mij werkt de "(Gebruikers die hier bladeren: xxxx)" niet boven elke thread. Ik ben altijd de enige die een thread leest terwijl je in het "gebruikers online" wel ziet dat er meerdere mensen zijn...

Ik heb vaak wanneer ik heb gezocht op nieuwe posts, dat op de resultatenpagina bij 'laatste post'. De namen zowel links als rechts uitgelijnd worden.
Heel vreemd

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back