Fouten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Slipperman
Ik wil niet lullig zijn maar php chat geeft weer heel droog "no" aan.

Je kunt alleen chatten als je ingelogd bent. Zet dus je cookies aan.

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik heb vaak wanneer ik heb gezocht op nieuwe posts, dat op de resultatenpagina bij 'laatste post'. De namen zowel links als rechts uitgelijnd worden.
Heel vreemd

Dit is een cosmetische error. Ik denk niet dat ik daar voorlopig tijd in ga steken. (of gebruik je iets anders als explorer?)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Volgens mij werkt de "(Gebruikers die hier bladeren: xxxx)" niet boven elke thread. Ik ben altijd de enige die een thread leest terwijl je in het "gebruikers online" wel ziet dat er meerdere mensen zijn...

Doe es twee pagina's naast elkaar en tegelijkertijd een refresh.
Klopt t dan nog niet dan weet ik t niet. Ik weet wel dat er een tijdslimiet aan opvraag en release zit. Dit om queries en bandbreedte te sparen.

Origineel geplaatst door Twin-x

Je kunt alleen chatten als je ingelogd bent. Zet dus je cookies aan.

Heb ik gedaan. Ik probeer het nu weer en het gebeurt weer. Ik ben ook ingelogd (anders zou ik dit niet kunnen posten.)

Dit is toch de goede URL:
https://www.synthforum.nl/forums/chat/index.php3

Origineel geplaatst door Slipperman

Heb ik gedaan. Ik probeer het nu weer en het gebeurt weer. Ik ben ook ingelogd (anders zou ik dit niet kunnen posten.)

Dit is toch de goede URL:
https://www.synthforum.nl/forums/chat/index.php3

Hmm delete ook nog even de cookies van je computer.
Je kunt altijd posten als cookies uitstaan op het forum trouwens.

Maar je hebt t nodig om in de chat te loggen.

Ik zat ff wat te zoeken in de FAQ en toen viel mij het volgende op. Wat op de eerste FAQ pagina "Leden Beheer" heet, is op een andere pagina "Gebruikers Opties". Ook zijn sommige pagina's van de FAQ in het Nederlands, en sommige in het Engels (sommige allebei).

Ik denk ik meld het ff, als je nog een vertaler nodig hebt dan geef je maar een gil ;)

Klopt het forum is nog steedsniet vertaald voor 100% na een jaar. En omdat verschillende personen hier dus aan het vertalen zijn geweest is t niet helemaal concreet met woordkeuzes'

Ik geef wel een gil als je kan meehelpen. Alvast bedankt.

Op welke dag valt 8 september?

Op welke dag valt 8 september?

lekker lang weekend lijkt het wel zo

Attachments

• acht.jpg
    acht.jpg
    9,7 KB · Bekeken: 96
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back