Track met zang

MCBasje303

Stamgast
Hoi,

Ik maak vaak tracks waar ik bij zing. Heb ook in bandjes gespeelt maar de bandleden langzaam vervangen door synths.
Ik zou graag jullie reacties ontvangen op dit nummer.

Ook ben ik erg benieuwd naar andere forum leden die zingen bij hun muziek. Misschien durven deze ook een liedje te posten?

Alvast bedankt

Mystic river ( Als je op de link klikt kom je op www.7161, naar beneden scrollen tot je bij Mystic river komt.)

De link hierboven werkt ineens niet meer. Om mijn liedje te horen ga je naar www.7161.com en toetst rechtsboven bij search Bas in. Dan kom je vanzelf bij mijn naam en mijn liedje (Mystic river)

volgens mij is dit makkelijker:
http://213.129.73.14/members/my_tracks/audio/DT_ACF46D5789375.mp3

over de track:
klinkt best lekker, leuke geluidjes en dingetjes.
ik vind de vocal wel cool! als die erbij komt komt de track ook een beetje los, daarvoor
gebeurt er nog niet zo veel.

de productie kan nog wel wat dikker denk ik, het zweeft nog een beetje hier en daar.
misschien wat compressie op de drums zetten??
ik zou die snare-roffel bij 3.20 er overigens uitgooien of er een volume fade in zetten.

als laatste puntje is de lengte van de track. volgens mij kan het allemaal nog wat compacter
en dan hoeftie zeker niet langer dan +- 5 minuten te duren.

Bedankt voor je reactie en het maken van een goede link. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik ben nog wat onhandig met computers.
Ik ben gisteren 5 uur bezig geweest om mijn liedje om te zetten in mp3 en op het internet te zetten.:Z

Ik zal proberen je tip op te volgen en een nieuwe versie maken. Bedoel je met die volume fade dat hij zacht begint en dan harder wordt, of andersom.:peukie:

Back