[mp3] For Those Who Like the Groove

Die Vir2l staat op de Parallel lp, is niet moeilijk te vinden.

Heeft iemand de tracklisting van Eugeno??

Ik moet echt nog die mix van Joost van Bellen en die gast uit leiden hebben.

Ik hier nog de mix van Eng bho ko.

Origineel geplaatst door Floor
Interessant topic, kwam hier toevallig via-via terecht. Dus maar even geregistreerd om ook wat informatie toe te voegen. Leuk om te zien dat dit nog leeft en dat er mensen zijn die de muziek op waarde weten te schatten. Die set van Roland en Joost is van Roland Elfrink en Joost de Lyser uit België. De laatste 12 minuten (vanaf the Black Dog) van de set zijn van Joost. Hij zou oorspronkelijk 30 minuten draaien maar Robin vond het maar niets. Robin begreep (met alle respect) het allemaal nog niet zo goed en riep iets van dat die het maar rare muziek vond.

Oooh was dat deze mix. Ik kan me dat nog wel herinneren ja dat Robin Albers het maar een vreemde plaatkeuze vond allemaal. Toen ik deze mix vorig jaar downloadde verbaasde me het wel dat ik Black Dog voorbij hoorde komen. Toendertijd kon ik dat nog helemaal niet. Pas na For Those heb ik dat allemaal leren kennen.

Die Per mix die daar online staat is niet van Per. De echte mix van Per is met meer rave achtige tracks zoals Mitrax en City Limits. Ik hoop dat iemand die echte mix van Per heeft want die is vet.

Eugeno is trouwens gewoon KC the Funkaholic, als iemand daar nog een tracklist van heeft HIERRRRRRRRRRRRRRR ermee:okdan:

Origineel geplaatst door bobaphat
Eugeno is trouwens gewoon KC the Funkaholic, als iemand daar nog een tracklist van heeft HIERRRRRRRRRRRRRRR ermee:okdan:

Oohja?

Die Unknown ken ik ook als Koenie.

Hoe komt het toch dat ik die muziek en mixes uit die tijd 1000 x beter vind dan de dancerommel die er nu uitkomt?

Origineel geplaatst door Arv
Hoe komt het toch dat ik die muziek en mixes uit die tijd 1000 x beter vind dan de dancerommel die er nu uitkomt?

Gevoel was toen wat puurder,andere tijd,veel relaxter,,minder op de centen,en lag een weg open om te expirimenteren,alles kon,meeste was nieuw.
Maatschappijen brachten veel makkelijker uit.
Nu wordt het meeste een beetje geherkauwd,maar mist dat speciale gevoel van toen.
Andere generatie,safe spelen,ook omdat maatschappijen dat zo willen.
De romantiek is weg.
Meer passie voor de centen,minder passie voor de muziek.

En we worden zelf alsmaar ouder:D

Origineel geplaatst door trash
Gevoel was toen wat puurder,andere tijd,veel relaxter,,minder op de centen,en lag een weg open om te expirimenteren,alles kon,meeste was nieuw.
Maatschappijen brachten veel makkelijker uit.
Nu wordt het meeste een beetje geherkauwd,maar mist dat speciale gevoel van toen.
Andere generatie,safe spelen,ook omdat maatschappijen dat zo willen.
De romantiek is weg.
Meer passie voor de centen,minder passie voor de muziek.

En we worden zelf alsmaar ouder:D

Ouwe zuurpruim!

;)

Trash heeft gewoon gelijk, zuurpruim of niet. Neem dat maar aan van iemand die nog geen 30 is :)

bedankt joriz toppie

wie de veronica houseparty mix nog heeft van thimbles live in de escape amsterdam mag em posten.

gaat het trouwens nog lukken met ' house gewoon uit je dak ? '

en er was volgens mij later bij de e.o. nog een documentaire specifiek over de gabber scene, met een half verduisterde eddy de clercq (aan z'n ruige spraak hoor je dat het em is) die loopt te rellen dat het zo makkelijk te maken en te mixen is.

Die mix heb ik nog wel ja, van veronica in de escape. Moet m wel ff uit het stof gaan halen.

Origineel geplaatst door Riekoes
Oooh was dat deze mix. Ik kan me dat nog wel herinneren ja dat Robin Albers het maar een vreemde plaatkeuze vond allemaal. Toen ik deze mix vorig jaar downloadde verbaasde me het wel dat ik Black Dog voorbij hoorde komen. Toendertijd kon ik dat nog helemaal niet. Pas na For Those heb ik dat allemaal leren kennen.

Hebben wij/jij die mix ook dan?

? / Dano ofzo :P :D

Origineel geplaatst door crx303
Hebben wij/jij die mix ook dan?

? / Dano ofzo :P :D

Vraagteken / Dano, nee dat was hem niet. Nee deze mix had ik niet op tape, maar kon me die uitzending nog herinneren waarin Robin Albers de gekozen tracks nogal kraakte. Heb hem nu dus wel samen met nog wat andere "nieuwe" mixen.

Origineel geplaatst door WarmeBakker

gaat het trouwens nog lukken met ' house gewoon uit je dak ? '

en er was volgens mij later bij de e.o. nog een documentaire specifiek over de gabber scene, met een half verduisterde eddy de clercq (aan z'n ruige spraak hoor je dat het em is) die loopt te rellen dat het zo makkelijk te maken en te mixen is.

als ik de tijd vind kan ik ze allebei wel even digitaliseren. Heb je een grote mailbox? :)

edit: ik heb geen documentaire van de EO maar van van de VPRO specifiek over de gabber scene, uit loladamusica

Laatst gewijzigd:
eh hihihi m'n mailbox is helaas niet zo groot , harde schijf gelukkig weer wel
oh okay was dat van de vpro, dan vergis ik me, kan me alleen nog half verduisterde sprekers herinneren, onder andere eddy de clercq dacht ik die vrij nichterig uitlegde hoe gemakkelijk hardcore te produceren was en hoe gemakkelijk te mixen.

@boba die mix is top, onder andere pioneers of the warped groove, we are e en be what you wanna be let your soul and you mind and your body free.

Radio, luister ik nooit meer naar... maar ik heb zo rond 1997/1998 vaak naar "Eins Live Partyservice mit Piet Blank" geluisterd :D
Dat vond ik toen serieus best goed... niet geweldig gemixed, maar de platenkeuze was wel leuk en gevarieerd. Later werd het steeds meer een popie jopie trance gebeuren.
Btw als iemand tracklists van dat programma uit die periode heeft/weet te vinden ben ik 'm eeuwig dankbaar.

Zijn er geen mensen die Vara's Impact en die oude VPRO houseprogramma's op soulseek kunnen zetten ofzo???

ZIjn best wel veel mensen die dit graag nog een keer willen zien

Back