Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Floor
Interessant topic, kwam hier toevallig via-via terecht. Dus maar even geregistreerd om ook wat informatie toe te voegen. Leuk om te zien dat dit nog leeft en dat er mensen zijn die de muziek op waarde weten te schatten. Die set van Roland en Joost is van Roland Elfrink en Joost de Lyser uit België. De laatste 12 minuten (vanaf the Black Dog) van de set zijn van Joost. Hij zou oorspronkelijk 30 minuten draaien maar Robin vond het maar niets. Robin begreep (met alle respect) het allemaal nog niet zo goed en riep iets van dat die het maar rare muziek vond.

Origineel geplaatst door bobaphat
Eugeno is trouwens gewoon KC the Funkaholic, als iemand daar nog een tracklist van heeft HIERRRRRRRRRRRRRRR ermee![]()
Origineel geplaatst door Arv
Hoe komt het toch dat ik die muziek en mixes uit die tijd 1000 x beter vind dan de dancerommel die er nu uitkomt?

Origineel geplaatst door trash
Gevoel was toen wat puurder,andere tijd,veel relaxter,,minder op de centen,en lag een weg open om te expirimenteren,alles kon,meeste was nieuw.
Maatschappijen brachten veel makkelijker uit.
Nu wordt het meeste een beetje geherkauwd,maar mist dat speciale gevoel van toen.
Andere generatie,safe spelen,ook omdat maatschappijen dat zo willen.
De romantiek is weg.
Meer passie voor de centen,minder passie voor de muziek.
En we worden zelf alsmaar ouder![]()

Origineel geplaatst door Riekoes
Oooh was dat deze mix. Ik kan me dat nog wel herinneren ja dat Robin Albers het maar een vreemde plaatkeuze vond allemaal. Toen ik deze mix vorig jaar downloadde verbaasde me het wel dat ik Black Dog voorbij hoorde komen. Toendertijd kon ik dat nog helemaal niet. Pas na For Those heb ik dat allemaal leren kennen.

Origineel geplaatst door crx303
Hebben wij/jij die mix ook dan?
? / Dano ofzo![]()
![]()
Origineel geplaatst door WarmeBakker
gaat het trouwens nog lukken met ' house gewoon uit je dak ? '
en er was volgens mij later bij de e.o. nog een documentaire specifiek over de gabber scene, met een half verduisterde eddy de clercq (aan z'n ruige spraak hoor je dat het em is) die loopt te rellen dat het zo makkelijk te maken en te mixen is.