[mp3] For Those Who Like the Groove

Ik zie dat het dataverbruik verbruikt is :(

Dat is het risico met zo'n gratis accountje natuurlijk. 3 Gb dataverbruik per maand met zo'n 500 Mb aan mixen erop is natuurlijk zo verbruikt.

Iemand een ftp-server met een Gigje vrij? :D

Laatst gewijzigd:
Kan je ze anders niet in een soulseek mapje doen voor ons??
Ik heb ook nog wat ouwe dimitri roxy mixen.

@ trash: Ja ja, mij een beetje aan het werk zetten en dan opeens is het je eigen track :D

Wel koel eigenlijk. Ik vond het meer een beetje als terrace klinken, maar dat is het dus blijkbaar niet. Kom jij toevallig uit A*dam trash?

Als het goed is moeten mij links het nog wel doen, ten minste bij kij doen ze het wel, behalve die van abraxas.
Zo niet, laat het ff weten, dan doen we het gewoon met slsk (wat wel erg traag gaat natuulk)

Tja, 1992. Ik weet niet hoe, maar dat was echt een fantastisch jaar. Ik was toen nog jong dus alles heeft veel indruk op me gemaakt, maar ik kan heel veel dingen nog herinneren als de dag van gisteren. Hoe dan ook, de nederlandse muziek is toen heel de wereld over gegaan en dat was niet zo raar. Wat wel grappig is, is dat het toen underground muziek was die de wereld overging, nu allemaal commerciele crap.

btw: de mix van roland & Joost heb ik wel, de mix van joost uit leiden niet. Misschien dat ike r nog kan aankomen maar ja, dat weet je nooit zeker!

Origineel geplaatst door bobaphat
Kan je ze anders niet in een soulseek mapje doen voor ons??
Ik heb ook nog wat ouwe dimitri roxy mixen.

Ik gebruik soulseek nog maar zelden of eigenlijk nooit meer. Althans, het laatste half jaar niet meer. Zit ook niet zo vaak meer achter m'n internet pc'tje hier omdat ik liever met muziek bezig ben en heb eigenlijk niet zo'n zin om m'n pc de hele dag te laten draaien.....

Origineel geplaatst door dsil
@ trash: Ja ja, mij een beetje aan het werk zetten en dan opeens is het je eigen track :D

Wel koel eigenlijk. Ik vond het meer een beetje als terrace klinken, maar dat is het dus blijkbaar niet. Kom jij toevallig uit A*dam trash?

Als het goed is moeten mij links het nog wel doen, ten minste bij kij doen ze het wel, behalve die van abraxas.
Zo niet, laat het ff weten, dan doen we het gewoon met slsk (wat wel erg traag gaat natuulk)

Tja, 1992. Ik weet niet hoe, maar dat was echt een fantastisch jaar. Ik was toen nog jong dus alles heeft veel indruk op me gemaakt, maar ik kan heel veel dingen nog herinneren als de dag van gisteren. Hoe dan ook, de nederlandse muziek is toen heel de wereld over gegaan en dat was niet zo raar. Wat wel grappig is, is dat het toen underground muziek was die de wereld overging, nu allemaal commerciele crap.

btw: de mix van roland & Joost heb ik wel, de mix van joost uit leiden niet. Misschien dat ike r nog kan aankomen maar ja, dat weet je nooit zeker!

Nee kom niet uit amsterdam,heb wel een link met terrace.
1992,ja alles was een stuk spontaner,de muziek de feesten,nu is er veel al 10 keer gedaan,en mist vaak spontaniteit,de labels brachten vroeger ook veer gedurfder uit,nu is het een stuk safer en commercieler.
Hokjes kwamen,grotere feesten kwamen,geld geld geld,en ja met geld kun je leuke dingen doen,en met geld kun je dingen afbreken.

Origineel geplaatst door bobaphat
Een van de 2 tapes die jij GIZMO noemt, is werkelijk van Paul Elstak, het is die tape met THE NIGHTMARE, en die rapversie van GET DOWN EVERYBODY, wel logisch want deze 2 platen zijn van paul elstak:)

Okay bedankt. Die mix waar hij live met z'n 909 en 101 wat gaat kutten op het einde heb ik zelf opgenomen en dat is wel Gizmo. Die andere heb ik van iemand anders. Vond ik qua muziek wat minder dan de Gizmo mix.

Origineel geplaatst door mono-poly
We kennen op soulseek ff delen en in deze room hangen

FTWLTG

Op zich wel goed plan. Zou niet weten hoe ik mixen anders moet sharen. Moet ik wel soulseek ff installen weer. Ik zal es kijken of ik komende zaterdag/zondag die handel online kan gooien. Probleem met soulseek is wel vaak geklooi met firewalls waardoor je files van users niet altijd zien kan en dus niet downloaden kan. Maargoed... zal es proberen :)

Origineel geplaatst door Riekoes
Op zich wel goed plan. Zou niet weten hoe ik mixen anders moet sharen. Moet ik wel soulseek ff installen weer. Ik zal es kijken of ik komende zaterdag/zondag die handel online kan gooien. Probleem met soulseek is wel vaak geklooi met firewalls waardoor je files van users niet altijd zien kan en dus niet downloaden kan. Maargoed... zal es proberen :)

Riekos,mischien is het beter als je bv nog een account bij herejezus opent,en dan via pb het urlleke geeft,nu lurken er ook guests,op zich niets mis mee,maar zo ga je wel vlug over je quota.
Zo'n openbare url

Origineel geplaatst door trash
Riekos,mischien is het beter als je bv nog een account bij herejezus opent,en dan via pb het urlleke geeft,nu lurken er ook guests,op zich niets mis mee,maar zo ga je wel vlug over je quota.
Zo'n openbare url

Dacht ik ook al aan ja en minder mixen misschien ook. Als er 5 of 6 personen zijn die alle mixen downen, dan zit je binnen een dag al aan je tax. Niet zo handig, maar ja... het is gratis, dus eigenlijk geen reden tot klagen. Had eigenlijk nooti gezien dat er een max aan vastzat, maar wel logisch. Had ook niet gedacht dat ik die URL ooit zou gaan gebruiken :)

Origineel geplaatst door Riekoes
Dacht ik ook al aan ja en minder mixen misschien ook. Als er 5 of 6 personen zijn die alle mixen downen, dan zit je binnen een dag al aan je tax. Niet zo handig, maar ja... het is gratis, dus eigenlijk geen reden tot klagen. Had eigenlijk nooti gezien dat er een max aan vastzat, maar wel logisch. Had ook niet gedacht dat ik die URL ooit zou gaan gebruiken :)

Ik heb ook nog een accountje daar,als ik moet helpen?

Origineel geplaatst door trash
Ik heb ook nog een accountje daar,als ik moet helpen?

Is goed. We spreken nog wel ff wat af ofzo via msn.

ik heb ook 2 herejezus-accounts, dus pb me maar iemand als ik wat kan doen. en ik opteer graag nog voor die dano-mix! ;)

Ik was gisteren even bezig geweest om op herejezus een account aan te maken maar zag toen mono-poly met de room FTWLTG staan en dat werkt op zich perfect. Ik zou alleen willen weten hoe ik gebruikers die niet op FTWLTG inloggen kan blokkeren. Ik zie nu allemaal mensen muziek downloaden die niet op FTWLTG ingelogd zijn.

Origineel geplaatst door Slolov
Ik was gisteren even bezig geweest om op herejezus een account aan te maken maar zag toen mono-poly met de room FTWLTG staan en dat werkt op zich perfect. Ik zou alleen willen weten hoe ik gebruikers die niet op FTWLTG inloggen kan blokkeren. Ik zie nu allemaal mensen muziek downloaden die niet op FTWLTG ingelogd zijn.

Gewoon userlist only sharen.
En iedereen met de hand toevoegen aan je list.

Maar dan moet ik wel weten wie van het synthforum af komt en wie niet toch?

Back