[mp3] For Those Who Like the Groove

Toppie!:W Was al een tijdje op zoek naar de FTWLTG-mixes dus ga deze thread zeker bijhouden (deed ik ook al :)).

:halleluja Whoeeeeiiiiiiiii helemaal top dit!!! Remember the days... remember the days! Denk dat dit ook eens goed in de gaten houd :okdan:

Origineel geplaatst door dsil
en de volgende:

Dj Abraxas

Ik heb hier op dit moment geen datum en tracklist bij.

Ik ben benieuwd hoelang het duurd voordat de bandbreedte is overschreven. Heb inmiddels ook al ervaring met herejezus site.

Okay, als iemand hier een accountje heeft, dan kan ik al die mixen die broer Gilles een stukje terug genoemd heeft op zich wel gaan uploaden, mocht daar behoefte aan zijn ;) Ik heb zelf geen webruimte en ben ook niet van plan zoiets te gaan regelen verder, maar wie ruimte heeft moet me maar even een mail of p.b. sturen. Uploaden is geen probleem.

en de volgende:

Dj Abraxas

Ik heb hier op dit moment geen datum en tracklist bij.

Die eerste 10 minuten is van de Dano mix in ieder geval. 100% op zeker.

Ik heb Robin Albers nog een keer gemaild over die mixen met de vraag of daar ooit iets van bewaard is gebleven, maar van geen enkele uitzending was dat helaas het geval. We moeten het dus doen met de tapes die liefhebbers bewaard hebben.

Ben nog een tijdje "lid" geweest van de mixfreaks mailinglist om zo meer mixen te bemachtigen, maar dat is nooit iets geworden. Daar zaten destijdes (paar jaar geleden) in ieder geval niemand die concreet iets had. Via Soulseek heb ik nog wel een aantal mixjes gevonden.

Heb vroeger ook nog wel eens een mix gewist over overgenomen met een andere omdat ik hem slecht vond. Achteraf beetje jammer =( Kan me die mix van Saskia Slegers nog vaag herinneren. Ze vond hem zelf heel slecht geloof ik toen ze klaar was :D

Ik heb trouwens ook Speedy J live in For Those gevolgd door een live setje van The Gateway Experience. De mp3 die je daarvan wel eens op soulseek ziet, geeft alleen Speedy J alle credits, maar ik weet nog dat die avond zowel Speedy J als The Gateway Experience (Maurits Paardekooper) een live set deden en aangezien ik toen alleen Speedy J opgenomen had, is het andere gedeelte van The Gateway Experience. Duidelijk? Denk het wel.... :D

Origineel geplaatst door Riekoes
Okay, als iemand hier een accountje heeft, dan kan ik al die mixen die broer Gilles een stukje terug genoemd heeft op zich wel gaan uploaden, mocht daar behoefte aan zijn ;) Ik heb zelf geen webruimte en ben ook niet van plan zoiets te gaan regelen verder, maar wie ruimte heeft moet me maar even een mail of p.b. sturen. Uploaden is geen probleem.

Sjonge een acountje bij herejezus is zo geregeld hoor en heb je 1 gig ruimte.

Origineel geplaatst door mono-poly
Sjonge een acountje bij herejezus is zo geregeld hoor en heb je 1 gig ruimte.

Ga je gang.

Origineel geplaatst door mono-poly
Ja lik me :kont: !
Hoe bedoel je luii!

Mwah, nee dank je. En lui? Inderdaad. De juiste conclusie. Gewoon geen zin in. Maar dat hindert mij niet hoor. Jou wel blijkbaar.

en nog 1

Speedy J en The Gateway Experience

Toevallig lees ik net tijdens het luisteren van deze mix riekoes opmerking. Grappig. Ik was net al op de plaat van gateway experience (Twin Freaks) gaan kijken en zag dat Speedy J coproducer van LBM was.
Nu blijkt dat ze daar toen allebei hebben gestaan.

Het is by the way echt heel erg zonde dat er paar irritante honden in de studio zaten bij deze opnames. Misschien leuk voor sommigen, maar ik vind het behoorlijk zonde.

Vette!! kippevel die mixen, ik weet nog dat ik met een vriend voor het stappen gaan met een :biertje: er bij in de studio een beetje ons zaten voor te bereiden op de Zaterdag avond.

Ik weet nog dat die DJ Paul/of Rob op een gegeven moment Generations of love mixte van Boy George ofzooo!!, Gizmo aan het scratchen was.

Gizmo die op het einde van z'n mix wat gaat kutten met een 101 en 909. Erg minimalistisch, maar was toen wel leuk.

Yep, dat was het :okdan:

en nog 1

Speedy J en The Gateway Experience

Toevallig lees ik net tijdens het luisteren van deze mix riekoes opmerking. Grappig. Ik was net al op de plaat van gateway experience (Twin Freaks) gaan kijken en zag dat Speedy J coproducer van LBM was.
Nu blijkt dat ze daar toen allebei hebben gestaan.

Het is by the way echt heel erg zonde dat er paar irritante honden in de studio zaten bij deze opnames. Misschien leuk voor sommigen, maar ik vind het behoorlijk zonde.

Is dit dezelfde mix met stukjes Public Energy live?

Dj Abraxas

Hier in Friesland door een organisator steevast Dj Akrabas genoemd...
Hmmm nu ik er aan denk.. is misschien wel dezelfde kerel die laatst belde of ik mijn 'tanjo's" boxen nog te koop had ;) .

Nu we het toch over mixen hebben.. ik heb ooit een bandje gehad met een mix waarop Darkraver alleen oldskool breakbeat mixed... (met platen als Hurt you so van jonny L, en mole the dipper etc)
Iemand idee welke ik bedoel??

De eerste in de reeks:

Dj Buzz Fuzz - 16 mei 1992

Tracklist staat hierboven ook al, maar is toch makkelijk om erbij te hebben.

Ik heb nog een paar mixen, maar lang niet allemaal. Andere leveranciers van deze oude tunes zijn dus mooi meegenomen ;)

:biertje:

Nu weet ik na 13 jaar eindelijk de titel van een van mijn favoriete teepies. :D

Thanx dude!

Back