[mp3] For Those Who Like the Groove

Idd, mp3 zou fijn zijn.

Ik heb ook nog twee mixjes op cassette maar ik kan ze helaas niet online zetten. Geen geschikte apparatuur enzo. ;{

Origineel geplaatst door EnTrancer
Idd, mp3 zou fijn zijn.

Ik heb ook nog twee mixjes op cassette maar ik kan ze helaas niet online zetten. Geen geschikte apparatuur enzo. ;{

Van For Those ook? Welke DJ's?

Je mag je tape anders wel opsturen hoor. Dan digitaliseer ik die en stuur ik je tape weer terug.

Zou leuk zijn als ze in mp3 of wav/wma formaat zouden zijn.

ze zijn mp3 , als je ze opent in mediaplayer, dan kun je ze "opslaan als "
eh wel de nieuwste mediaplayer gebruiken denk ik.

Origineel geplaatst door WarmeBakker

Bedankt voor de tip!!!:okdan:

Origineel geplaatst door Riekoes
Van For Those ook? Welke DJ's?

Je mag je tape anders wel opsturen hoor. Dan digitaliseer ik die en stuur ik je tape weer terug.

Bedankt voor het aanbod , maar ik kom tot de ontdekking dat de mixes die ik dus op tape heb al op de site staan: Gizmo 07-03 1992 en Ricky the Dragon 04-07 1992. Weet ik ook eindelijk naar welke dj's ik al die jaren luisterde want dat wist ik nog niet. :)

(btw een tracklisting van beide sets zou ik erg apprecieren *D )

Origineel geplaatst door WarmeBakker

Je kunt ook van de links de laatste ".m3u" weghalen en dan haalt ie de MP3 op. Ik ben ze ook aan het downloaden, voor het geval het allemaal tzt weer offline gaat.

Origineel geplaatst door Floor
Interessant topic, kwam hier toevallig via-via terecht. Dus maar even geregistreerd om ook wat informatie toe te voegen. Leuk om te zien dat dit nog leeft en dat er mensen zijn die de muziek op waarde weten te schatten. Die set van Roland en Joost is van Roland Elfrink en Joost de Lyser uit België. De laatste 12 minuten (vanaf the Black Dog) van de set zijn van Joost. Hij zou oorspronkelijk 30 minuten draaien maar Robin vond het maar niets. Robin begreep (met alle respect) het allemaal nog niet zo goed en riep iets van dat die het maar rare muziek vond. Ik vond deze set qua plaatkeuze juist één de boeiendste.

Tracklisting (met dank aan Joost):
the black dog - virtual remix (gpr)
futurepast - clinically inclined (planet e)
balil - nort route (planet e)
zee # - tv people (b12)
mood - symbols & instruments (kms)

Vooral van Balil – Nort Route krijg ik nog steeds de rillingen, wat een wonderschone productie van Ed Handley. Als iemand mij kan helpen aan de remix van Virtual dan houd ik mij aanbevolen (contact via PB).

Ik heb dus echt precies hetzelfde. Een aantal mixen waren echt gewoon goed en leuk, maar het einde van de mix, Joost dus, WWWOOAAAAAHH. Ik krijg nog steeds kippevel van die laatste 15 a 20 minuten van deze mix.

Verder is het nu voor mij een beetje moeilijk alle shit op het net te krijgen. Ik ga er wel m'n best voor doen.

"House, gewoon uit je dak" is nog niet gelukt, maar ook daar ga ik me nog mee bezig houden..

Origineel geplaatst door dsil

Verder is het nu voor mij een beetje moeilijk alle shit op het net te krijgen. Ik ga er wel m'n best voor doen.

"House, gewoon uit je dak" is nog niet gelukt, maar ook daar ga ik me nog mee bezig houden..

oh, dat wou ik ook al doen

Wooow, die mix van Gizmo 1992-03-07,

Die laatste 5 minuten, waren live in de studio bij Robin gedaan. Wat heb ik dit vaak geluisterd vroeger. Helemaal te gek dit en die andere mixen terug te horen!!!

Ik duik maar eens in de oude doos of ik niet nog wat tapejes heb liggen.

JoJo

Origineel geplaatst door jojo
Wooow, die mix van Gizmo 1992-03-07,

Die laatste 5 minuten, waren live in de studio bij Robin gedaan. Wat heb ik dit vaak geluisterd vroeger. Helemaal te gek dit en die andere mixen terug te horen!!!

Ik duik maar eens in de oude doos of ik niet nog wat tapejes heb liggen.

JoJo

Van17 tot 21 is ook erg top :dj:

top hoor, bedankt ik geniet ervan, what's next ? nu nog alle mixen van hakke online ? dione .......

ik kijk overigens uit naar de veronica mix, hoop dat dat gaat lukken.

ik wil zelf ook wel eventueel wat aan mixen bijdragen heb veel dj dimitri en mc p pholl sets, alleen niet voldoende ruimte om het te hosten.

weet niet of er vraag naar is, maar
wie het wil en kan hosten kan ik het overpompen via msn of soulseek

Wat ik op prijs zou stellen is een paar mixen van de Chemistry avonden/nachten op 3FM van denk ik 1996-97 ofzo. Met Marcello en friends..

R

Origineel geplaatst door bobaphat
Die Per mix die daar online staat is niet van Per. De echte mix van Per is met meer rave achtige tracks zoals Mitrax en City Limits. Ik hoop dat iemand die echte mix van Per heeft want die is vet.

Ik kom hier op een cd-rom nog een For Those mix tegen die ik niet plaatsen kan. Wel beetje ravy, maar niet zo erg als ander mixen. Ik hoor Mentasm langskomen en Something for your mind van Speedy J. Kun je je die herinneren als onderdeel van die mix?

Heb vandaag nog een mix erbij van Eriic Nouhan.

We komen er wel.... :D

ik heb dimitri in de ch3 met paul weber uit abcalli op de mic, meerdere sets
ik kan niet hosten.
wel leveren in mp3

Back