[mp3] For Those Who Like the Groove

Origineel geplaatst door Arv
Wat ik op prijs zou stellen is een paar mixen van de Chemistry avonden/nachten op 3FM van denk ik 1996-97 ofzo. Met Marcello en friends..

R

Je moet es zoeken op soulseek. Zijn wel wat users die filnk wat chemistry mixes hebben.

Heb zelf ook nog een stuk of 20 tapes uit ca 1996 van Chemistry.

Origineel geplaatst door jojo
Wooow, die mix van Gizmo 1992-03-07,

Die laatste 5 minuten, waren live in de studio bij Robin gedaan. Wat heb ik dit vaak geluisterd vroeger. Helemaal te gek dit en die andere mixen terug te horen!!!

Ik duik maar eens in de oude doos of ik niet nog wat tapejes heb liggen.

JoJo

Een 909 en een 101 :)
Als ik me het goed herinner gingen we dezelfde avond nog naar de Jaarbeurs waar een houseparty was waar Gizmo dit kunstje nog eens deed (riekoes?)

Speedy J live in FTWLTG, dat bandje heb ik letterlijk stuk gedraaid, da's helemaal supergoed.
Voor hem was The Gateway Experience er ook live. Had jij die nu ook riekoes (den ouden ragbever)? :L

Origineel geplaatst door crx303
Een 909 en een 101 :)
Als ik me het goed herinner gingen we dezelfde avond nog naar de Jaarbeurs waar een houseparty was waar Gizmo dit kunstje nog eens deed (riekoes?)

Speedy J live in FTWLTG, dat bandje heb ik letterlijk stuk gedraaid, da's helemaal supergoed.
Voor hem was The Gateway Experience er ook live. Had jij die nu ook riekoes (den ouden ragbever)? :L

Letterlijk stuk gedraaid ja.. Mijn bandje :( :D

Ik was niet mee naar Jaarbeus (soort van skool out's, maar dan in het groot ;)), maar heb van horen zeggen (crx303) dat hij dat daar ook deed. Trouwens, hij zegt dat ook in het interviewtje achteraf hè. Robin Albers "nou dan ga ik vanavond zeker even kijken. Effe lekker freakuh boehahaha". (waarom ken ik dit soort teksten uit m'n hoofd:confused: )

Die set met Gateway Experience heb ik ja. In de mp3 zit ie er achter aan. Die MP3 geeft Speedy J ook alle credits, maar alleen de eerste helft is Speedy J en de tweede helft Gateway Experience.

Heb sinds vandaag weer een onbekend mixje erbij. Eric Nouhan bij For Those... Kon ik nog niet eerder. De teller staat nu op 32.

Origineel geplaatst door Riekoes
(waarom ken ik dit soort teksten uit m'n hoofd:confused: )

robin albers die tracklijstje opleest: "Die effex twin met diedjerdeeroo" :D

Na prophet mix: "dan volgt nu de nieuwe van de prophet of die A-Team" :P

Ik denk te vaak geluisterd die bandjes :D

robin albers die tracklijstje opleest: "Die effex twin met diedjerdeeroo" :D

Na prophet mix: "dan volgt nu de nieuwe van de prophet of die A-Team" :P

Ik denk te vaak geluisterd die bandjes :D

"Ik denk het ook" ;)

:okdan:

Weet jij eigenlijk van wie die mix was met Public Enemy in het begin en die irritante feestfluitjes? Je weet wel die ik eerst geen reet aan vond en uit wilde drukken en later een van de beste mixen vond :D

Shut m Down, sShut m Shut m down,,,

Die tape vind ik naast die van Dimitri denk ik de beste van allemaal, originele mixen, veel soul, platen die niemand kent. Maar ik heb weer heel weinig met die ricky the dragon tape, terwijl die erg populair is hier.

Die tape staat hier bekend als Eugeno, maar eigenlijk is ie gewoon van Kc the Funkaholic.

Ik mis nog die tape van Per, joost uit leiden, en nog een paar uit 1991.

Origineel geplaatst door bobaphat
Shut m Down, sShut m Shut m down,,,

Die tape vind ik naast die van Dimitri denk ik de beste van allemaal, originele mixen, veel soul, platen die niemand kent. Maar ik heb weer heel weinig met die ricky the dragon tape, terwijl die erg populair is hier.

Die tape staat hier bekend als Eugeno, maar eigenlijk is ie gewoon van Kc the Funkaholic.

Ricky de dragon vond ik ook wel goed, alleen die openingsplaat is mega irritant :D , die ging daarna draaien op een party waar ze ook botsauto's hadden :P

KC The Funkaholic, kan me nog herinneren dat het een eigenwijs mannetje was uit het interviewtje, die als het feest hem niet aanstond gewoon niet ging draaien :D (da's toch ook ventje van Discodance blaadje van vroeger?)

KC The Funkaholic, kan me nog herinneren dat het een eigenwijs mannetje was uit het interviewtje, die als het feest hem niet aanstond gewoon niet ging draaien :D (da's toch ook ventje van Discodance blaadje van vroeger?)

Hij heeft ook nog een tijd voor SEMTEX (VPRO) gedraaid.. Dat was erg vet.

Origineel geplaatst door Riekoes
Letterlijk stuk gedraaid ja.. Mijn bandje :( :D

Ik was niet mee naar Jaarbeus (soort van skool out's, maar dan in het groot ;)), maar heb van horen zeggen (crx303) dat hij dat daar ook deed. Trouwens, hij zegt dat ook in het interviewtje achteraf hè. Robin Albers "nou dan ga ik vanavond zeker even kijken. Effe lekker freakuh boehahaha". (waarom ken ik dit soort teksten uit m'n hoofd:confused: )

Die set met Gateway Experience heb ik ja. In de mp3 zit ie er achter aan. Die MP3 geeft Speedy J ook alle credits, maar alleen de eerste helft is Speedy J en de tweede helft Gateway Experience.

Heb sinds vandaag weer een onbekend mixje erbij. Eric Nouhan bij For Those... Kon ik nog niet eerder. De teller staat nu op 32.

Eerste helft is niet alleen Speed J, het is ook een deel Public Energy. Wel beiden Jochem Paap.
:geslaagd:

Ik mis nog die tape van Per, joost uit leiden, en nog een paar uit 1991.

Die heb ik wel liggen en komen er dus aan. Het kan allemaal nog wel ff duren, maar we gaan ons best doen.

Was die tape van KC the funkaholic?? Weet je dat zeker? Ik kan me niet herinneren dat hij regelmatig breakbeats draaide

Kees Heus:D
Idd,de Discodance,volgens mij schreef hij hiphop recensies.
Kees kwam ook voor in de uitzending van de Vrpro,ik meen De firma onrust,waarin ook D-shake aan het woord was,die ineens de term gabber naar buiten goorde terwijl er nog geen gabber bestond.

Kees heus,die had het over de sound,de plaat van Saunderson,en vertelde dat Saunderson tegen hem gezegd had dat hij antilopen voorbij zag komen op tv,en vandaaruit the sound is gaan maken.

oooh shit, wat zou ik die uitzending graag nog een keer willen zien.

Ook vet die beelden van de Roxy uit die tijd.

Kc the Funkaholic kicks ass, always stayed real, zag die trance gabber ellende al heel snel aankomen en is gewoon voor hiphop gegaan later.
Toen ik 12 of 13 jaar was in 1991 :) ging ik spijbelen van school om platen te kopen. Kc werkte bij black beat toen, en hielp me altijd met het vinden van muziek. In die tijd heb ik topplaten gekocht dankzij hem, Black Dog, Incognito's,

oooh shit, wat zou ik die uitzending graag nog een keer willen zien.

Ook vet die beelden van de Roxy uit die tijd.

Kc the Funkaholic kicks ass, always stayed real, zag die trance gabber ellende al heel snel aankomen en is gewoon voor hiphop gegaan later.

Ja,Heus,kapte er snel mee,ik vind hem nog steeds 1 van de beste dj's die er zijn,samen met Dimitri,en natuurlijk Dj ference.
Heel divers.

Btw als iemand die tape nog heeft,dus de video,en die mischien zou willen sharen?
Eric cycle kwam er ook in voor,toen nog met Gert van veen achter de atari met notator,als Quazar.
Of zou je deze kunnen bestellen als die nog in het archief bestaat van de vpro?
Er waren toen veel gave uitzendingen,in 88 over acid,in 89 de controverse van de clip van stakker humanoid,die zou namelijk epilepsie veroorzaken.
Ik herrinner me er ook 1 met juan atkins in de studio,een studio waar je helemaal stijl van achterover valt.

Origineel geplaatst door trash
Ja,Heus,kapte er snel mee,ik vind hem nog steeds 1 van de beste dj's die er zijn,samen met Dimitri,en natuurlijk Dj ference.
Heel divers.

Btw als iemand die tape nog heeft,dus de video,en die mischien zou willen sharen?
Eric cycle kwam er ook in voor,toen nog met Gert van veen achter de atari met notator,als Quazar.
Of zou je deze kunnen bestellen als die nog in het archief bestaat van de vpro?
Er waren toen veel gave uitzendingen,in 88 over acid,in 89 de controverse van de clip van stakker humanoid,die zou namelijk epilepsie veroorzaken.
Ik herrinner me er ook 1 met juan atkins in de studio,een studio waar je helemaal stijl van achterover valt.

Damn, nu komen er nog meer dingen boven drijven.

Kees die achter in black beat idd ff A*dam waar lech dat dan gaat draaien en the sound van Reese en santonio. Yep, die had ik ook, maar die stond waarschijnlijk op dezelfde tape als de aflevering van impact.

Ik zie VPRO er dan weer wel voor aan dat ze die afleveringen nog ergens hebben liggen en verkopen op tape of dvd.

Heb net ff naar de VPRO gebeld en waarschijnlijk is de uitzending te bestellen. Misschien iets om met andere belangstellenden te doen......

Het was trouwens idd een aflevering van de firma onrust

geen idee, heb de aanvraag net gedaan en ik moet eerst horen of deze aflevering te koop is. Dat weet ik dus niet zeker, maar het vrouwtje zei eerst van niet en kwam daar later op terug, dus de kans zit erin dat het helemaal niet mogelijk is.

ik krijg als het goed is een offerte thuisgestuurd!

Ik zou zelf een keer een nieuwe video recorder aan moeten schaffen.
Heb nog ergens een tape met a guy called gerald en derrick may samen in de studio.
Toen ging gerald op de bonnefooi naar detroit,en klopte bij derrick aan,daar is automanikk ontstaan:D

Die aflevering van onrust met die reportage over de roxy en de it zou ik ook gaarne nog eens zien,die muziek die daar onder zit is van mezelf8D ,en dat zou weer mooi zijn voor me kleinkinderen:D

Origineel geplaatst door Ytse
Eerste helft is niet alleen Speed J, het is ook een deel Public Energy. Wel beiden Jochem Paap.
:geslaagd:

Met Speedy J bedoel ik hier gewoon ff Jochem Paap en niet de namen waaronder hij gereleased heeft.

Laatst gewijzigd:
Back