[mp3] For Those Who Like the Groove

Origineel geplaatst door Floor
Die set van Roland en Joost is van Roland Elfrink en Joost de Lyser uit België. De laatste 12 minuten (vanaf the Black Dog) van de set zijn van Joost. Hij zou oorspronkelijk 30 minuten draaien maar Robin vond het maar niets. Robin begreep (met alle respect) het allemaal nog niet zo goed en riep iets van dat die het maar rare muziek vond. Ik vond deze set qua plaatkeuze juist één de boeiendste.
Is dat de Joost de Lyser die vroeger achter de balie van Twist & Shout records stond (Utrecht, Oudegracht) ? Daar heb ik dacht ik ook de originele Planet E 12" vandaan met "Balil - Nort route".

Origineel geplaatst door Circuitbreaker
Is dat de Joost de Lyser die vroeger achter de balie van Twist & Shout records stond (Utrecht, Oudegracht) ? Daar heb ik dacht ik ook de originele Planet E 12" vandaan met "Balil - Nort route".

Dat blijft ook een prachtplaat trouwens!

Ghe, vandaag me tapes weer eens uit de oude doos gehaald. Twee FTWLTG setjes gevonden die ik nog niet online heb gezien. DJ Cosmo (Leiden) en een van Eng Bo Kho of zo iets :) Ik heb nog meer tapes gevonden uit die tijd maar dan niet van For Those. Marque en Cosmo tape en een van Eugenio. De kwaliteit van de tapes is natuurlijk niet zo goed maar ik kijk wel wat ik er van kan maken. De room op slsk zal wel niet meer in gebruik zijn maar anders zijn er nog wel andere manieren om ze online te zetten ;)

Later, DiA

Damn, wat flip ik dat ik nu pas dit topic tegenkom.... want heel veel links zijn ondertussen dood, de enige die nog werkten waren the prophet en paul.... heeft iemand nog wat online staan? Dimitri bv...? ben erg benieuwd... dit was de tijd dat ik nog mixen plakte met cassette bandjes... incl plakband... :D vette sjit dit hoor!

Volgens mij heb ik alles nog online staan, ff checken:

http://forthose.herejezus.nl/mix/
http://ftwltg.herejezus.nl/mix/

Deze blijven zolang bestaan als het kan. De datalimiet wordt elke maand overschreden, omdat deze links op allerlei fora zijn gezet. Hoelang ik deze accounts nog kan behouden weet ik niet. Maar ooit zal herejezus ze stopzetten denk ik!?

Probeer het nog eens aan het begin van de maand zou ik zeggen.

Origineel geplaatst door dsil
Volgens mij heb ik alles nog online staan, ff checken:

http://forthose.herejezus.nl/mix/
http://ftwltg.herejezus.nl/mix/

Deze blijven zolang bestaan als het kan. De datalimiet wordt elke maand overschreden, omdat deze links op allerlei fora zijn gezet. Hoelang ik deze accounts nog kan behouden weet ik niet. Maar ooit zal herejezus ze stopzetten denk ik!?

Probeer het nog eens aan het begin van de maand zou ik zeggen.

ehm, werken niet hoor... ik had ze al geprobeerd. maar krijg een error en kom dan op de here jezus pagina.... en het is nu toch het begin van de maand....

dankzij een oplettende forumbezoeker heb ik de dimitri mix al mogen ontvangen, erg bedankt daarvoor!!!

en for those who like to groove.... graag nog meer mixen online!!!

ik krijg nu al tranen ! ja HET programma iid ..

straks thuis dit effe doorspitten ! di mixen van dimitri waren toen al te duister

Origineel geplaatst door Circuitbreaker

Kan me niet herrineren dat Joost bij Twist & Shout werkte.
Ik ken hem, pak hem beet, 14 jaar.

Het is overigens Joost de Lijser.

Die links werken idd niet, jammers.

Origineel geplaatst door /usr/local/dick
Als er nog peeps zijn met FTWLTG mixen dan kunnen ze geupload worden op:

ftp://192.87.30.32/

volgens mij is je server al een tijdje over de zeik. Of te veel bandwith. :) Dat zal wel denk ik zo aangezien ik al her en der op i-net over dit onderwerp heb gelezen.

Ik heb ook nog een paar tapes die nog nergens op staan.
Die tape die voor per doorgaat op Soulseek en herejezus,kloppen niet, die mix is van iemand anders.Die mix van per is trouwens best vet, beetje rave achtig heel weinig bekende platen.

Die mix van Kc the Funkaholic zie je ook nergens, ook een vette mix, meer New York garage style, niet erg geliefd in nederland helaas.

Origineel geplaatst door bobaphat
Ik heb ook nog een paar tapes die nog nergens op staan.
Die tape die voor per doorgaat op Soulseek en herejezus,kloppen niet, die mix is van iemand anders.Die mix van per is trouwens best vet, beetje rave achtig heel weinig bekende platen.

Die mix van Kc the Funkaholic zie je ook nergens, ook een vette mix, meer New York garage style, niet erg geliefd in nederland helaas.

UPloaden die handel zou ik zo zeggen :P

Die van funkaholic heb ik op tape (met de fluitjes toch?). Riekoes had jij die niet ver-mpdriet? :)

Origineel geplaatst door crx303
Die van funkaholic heb ik op tape (met de fluitjes toch?). Riekoes had jij die niet ver-mpdriet? :)

Uppe die zooi!!! :P

p.s. VTEC rules!!!!

Origineel geplaatst door crx303

Klopt hoor. Heb laatst nog 3 mixen van o.a. Michel de Hey en Roland Molendijk kunnen downloaden. Heb nu een stuk of 35 for those mixjes :D

Origineel geplaatst door Riekoes
Klopt hoor. Heb laatst nog 3 mixen van o.a. Michel de Hey en Roland Molendijk kunnen downloaden. Heb nu een stuk of 35 for those mixjes :D

Ik wacht met smart....

Origineel geplaatst door d.j.conflict
Ik wacht met smart....

Tijdje terug al een keer wat dingen op een herejezus.nl accountje gezet, maar die zat binnen een dag op de downloadlimiet. Die accounts zijn ook niet meer helemaal gratis geloof ik als je die nu wilt aanmaken. Verder heb ik geen ftp server of whatever, dus als er iemand is die wel die ruimte heeft dan hoor ik dat wel. Anders soulseek proberen, daar vind je nogal eens wat. Maar dat gebruik ik ook nog maar sporadisch....

vara docu en of vpro's onrust docu's

vara docu en of vpro's onrust docu's

Origineel geplaatst door joriz
ik ben in het bezit van een analoge videorecorder :) Als je wilt digitaliseer ik je bandjes voor je en regel ik met het nieuwe forumlid /usr/local/dick dat ze op Internet komen.

Ik heb me spontaan aangemeld op synthforum:

Erg leuk al die herkenbare reacties mbt FTWLTG mixen.
Inderdaad de spookrijder in de laatste uitzending..en de opmerking
dat het niet live gemixt was ;-). bij de afsluiting
Ik vond de dimitri mix erg tof met wat transmat spul en met robert owens i''ll be ..i''ll be...i''ll be..i''ll be..
your friend

Vooral op soulseek zijn er een aantal te FTWLTG mixen vinden.

Oja ik zag ook iemand vragen wie de vpro's onrust en of vara docu had.

Ik heb ze van de week van emule afgehaald
zoeken op onderstaande: (en dan moet het toch lukken)

- firma onrust vpro house docu dutch 1992
(met Joost van Bellen/de clercq/ Comos Government swim party/ schuur house feest etc...)

- vara impact house docu 1992
(erg comisch/ontroerend die gozer van coffesjop TWO..TWO..TWO en een hele jonge 100% ISIS nog niet als dj maar als een meisje dat elk weekend uit haar dak gaat..en Fierce ruling Diva in Gigant apeldoorn.Dj Dano en ouders ;-))

Oja dit is ook wel aardig:

doku B1 - Techno City - Berlin (VHS 1992) Bunker-Walfisch
Better Living Through Circuitry

Heeft of iemand trouwens ook nog iets van een documentaire over house, waarin Spiral Tribe naar rotterdam komt en daar een paar feesten houdt? Dat was als het goed is ook ergens in 92 of 91. Dit was ook echt een leuke documentaire waarin een aantal gasten op het feest hun koppen kaal scheren (begin van de gabbers?).

Origineel geplaatst door dsil
Heeft of iemand trouwens ook nog iets van een documentaire over house, waarin Spiral Tribe naar rotterdam komt en daar een paar feesten houdt? Dat was als het goed is ook ergens in 92 of 91. Dit was ook echt een leuke documentaire waarin een aantal gasten op het feest hun koppen kaal scheren (begin van de gabbers?).

Spiral Tribe heeft wel meer feesten gegeven in NL. Ze zijn een keer langs geweest op een verjaardag van een vriend van me. Was lachen die tijd.

Origineel geplaatst door Mostatic
Spiral Tribe heeft wel meer feesten gegeven in NL. Ze zijn een keer langs geweest op een verjaardag van een vriend van me. Was lachen die tijd.

Lachen feestje was dat idd.
Ik ken iemand die daar zijn arbeidsongeschiktheid aan heeft te danken....Vent van over de veertig die in zijn trip dacht dat skateboarden niet moeilijk kon zijn. Dat had ie goed mis.

Back