oldskool hiphop videoclips(hele vrijgeve ftpserver)

Aw shucks het coolste stukje van de Planet Rock staat er niet op...als ze rock rock planet rock don't stop gaan zeggen door de microfoon (in die indianenpakken).

Aaarrg wat een tijdsloos cool nummer blijft het ook toch...er is iets heel bijzonders aan de hand met de nummer ..misschien wel DE perfect beat...een gulden snede in de muziek ofzo...het verveeld nooit en altijd als ik het hoor freak ik helemaal weg.

Die Schooly D Rock'n'rool is ook gaaf!

vette link!!!

erg bedankt... die schoolly d clip is wat mij betreft de topper.... ook leuk dat die PE-live clipjes net zo klinken als dat ik me herinner hoe ze live klonken, alleen nog de akoestische delay van de ijsselhal erbij denken en je hebt helemaal het originele live-geluid van toen weer terug. (blijft 1 van de slechtsklinkende concerten die ik me kan heugen)

trouwens.. voor PE-fans met een EMU kaart... gooi onderstaande preset in je C:\Program Files\Creative Professional\E-MU PatchMix DSP\Core Effects\Presets ... als je deze "ijsselhal"-preset over die clipjes gooit weet je ongeveer hoe het een jaar of 15 (?) terug klonk. :D

Attachments

• ijsselhal reverb.zip
    2,3 KB · Bekeken: 79
Ohyeahhh dit is een hele dope link man.

Vooral die Afrika Bambataa clips zijn wreed, Ik zou alleen graag die Buffalo Galls van Malcom Mc Cllaren willen zien

ja vergeet idd de parent directory niet

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Ohyeahhh dit is een hele dope link man.

Vooral die Afrika Bambataa clips zijn wreed, Ik zou alleen graag die Buffalo Galls van Malcom Mc Cllaren willen zien

ja vergeet idd de parent directory niet

En ik wat oude milks and audio two :D

Origineel geplaatst door trash
Huh?
Zelfs bassie en adriaan hebben in hun leader een 909!
Ding is niet gemaakt voor house:D

Hahaha... ik had dat bericht na precies 1 minuut weer verwijderd, omdat ik toch zat te twijfelen of ze dat ding misschien uit een ander apparaat haalden ('n SP ofzo).
Natuurlijk is 'n 909 niet 'gemaakt' voor house, maar ik (als niet-kenner, toegegeven) heb nog nooooooit een hip hop tekst over dat ding horen gaan. En da's wel anders igv. de 808, hè... ;)

Maar OK, nu we toch zo leuk bezig zijn: *wat* is die vette snaredrum uit 'Beat Dis'?

Origineel geplaatst door Hanz
Hahaha... ik had dat bericht na precies 1 minuut weer verwijderd, omdat ik toch zat te twijfelen of ze dat ding misschien uit een ander apparaat haalden ('n SP ofzo).
Natuurlijk is 'n 909 niet 'gemaakt' voor house, maar ik (als niet-kenner, toegegeven) heb nog nooooooit een hip hop tekst over dat ding horen gaan. En da's wel anders igv. de 808, hè... ;)

Schooly had wel de vetste 909 kneiters van beats vond ik,ik ken er ook niet zoveel,als alleen mantronix met bassline,das een 909 en 303.

Back